گرامافون‌های طلایی در دست بزرگان تازه‌کار موسیقی

گرامافون‌های طلایی بعد از مدت‌ها تاخیر کرونایی اهدا شدند!

شهروندآنلاین: و سرانجام روز موعود سر رسید و برندگان جوایز گرمی مشخص شدند.

ساعاتی پیش رسانه‌ها نوشتند که بعد از دو ماه تاخیر به دلیل شیوع اُمیکرون در آمریکا شصت و چهارمین دوره جوایز «گرمی» برندگان خود را شناخت و برندگان رشته‌های مختلف خود را معرفی کرد. مراسمی که در کلیت خود به عنوان دوره‌ای که تازه‌واردان و تازه‌کارهای دنیای موسیقی توانستند گرامافون‌های کوچک طلایی را از چنگ قدیمی‌ها و کارکشته‌های این عرصه درآورند، مطرح شده است. در واقع درباره شصت و چهارمین دوره جوایز «گرمی» این موضوع در رسانه‌ها مورد تاکید قرار گرفته که در مراسم امسال خبری از برندگان همیشگی این رخداد معتبر موسیقی نبود و هنرمندانی مانند تیلور سویفت، بیانسه و بسیاری دیگر از هنرمندان همیشه موفق موسیقی مراسم سال 2022 را دست خالی ترک کردند و جایزه‌ای با ارزش و اهمیت بهترین آلبوم سال به آلبوم «ما هستیم» ساخته جون باتیست رسید تا یک «گرمی» جنجالی و باورنکردنی در تاریخ این مراسم به ثبت رسیده باشد.

برندگان گرامافون‌های طلایی

نشریه ورایتی ساعاتی بعد از برگزاری مراسم «گرمی»- که با هر متر و معیاری به عنوان یکی از سه جایزه مهم و البته به روایتی نیز مهم‌ترین جایزه دنیای موسیقی شناخته می‌شود- برگزیدگان شصت و چهارمین دوره این جوایز را معرفی کرد.

به گزارش ورایتی؛ این مراسم که به دلیل افزایش سویه اُمیکرون از روز ۳۱ ژانویه به 3 آوریل موکول شده بود، در نهایت در لس‌آنجلس برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف این رویداد معرفی شدند.

بنا بر این گزارش؛ بالاترین جایزه این رویداد یعنی بهترین آلبوم سال به جون باتیست رسید که با آلبوم «ما هستیم» در یک سال گذشته توانسته بود دنیای موسیقی را متوجه خود و ارزش‌هایش کند. جون باتیست برای دریافت این جایزه البته رقبای قدرتمندی چون تونی بنت و لیدی گاگا با آلبوم «عشق برای فروش»، جاستین بیبر با آلبوم «عدالت»، بیلی آیلیش با «شادتر از همیشه»، تیلور سویفت با آلبوم «تا ابد» و کانیه وست با آلبوم «دوندا» را از میدان رقابت به‌در کرد!

در بخش بهترین ترانه سال، جایزه به ترانه‌ای از گروه «سیلک سونیک» رسید. این گروه امسال با ترانه «در رو باز بگذار» علاوه بر بهترین ترانه سال، جایزه بهترین ضبط سال را نیز به دست آوردند. اولیویا رودریگو جوان نیز جایزه بهترین هنرمند جدید سال را به دست آورد.

از دیگر جوایز مهم «گرمی» امسال می‌توان به جایزه بهترین اجرای انفرادی پاپ به اولیویا رودریگو؛ جایزه بهترین آلبوم پاپ به آلبوم Sour از اولیویا رودریگو؛ جایزه بهترین آلبوم کانتری به آلبوم «آغاز» کریس استپلتون و بهترین اجرا، آهنگ و آلبوم راک هر سه به فو فایترز اشاره کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.