تیزر فیلم جدید فینچر منتشر شد

تازه‌ترین اثر دوید فینچر به نام «مانک» سه ماه دیگر اکران می شود

تیزر کوتاه «مانک» تازه از راه رسیده؛ تیزری سیاه و سفید که مخاطب را به فیلم‌های کلاسیک دهه 30 هالیوود می‌برد و می‌رود به پشت صحنه یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی، «همشهری کین» ساخته اورسون ولز.

شهروند آنلاین: فینچر همیشه آرزو داشت این فیلم‌نامه را بسازد؛ «مانک» نوشته پدر فقیدش. «مانک» را پدر فینچر قبل از درگذشتش در سال 2003 نوشته بود و حالا پسر این فیلم‌نامه را به فیلم تبدیل کرده. تیزر کوتاه «مانک» تازه از راه رسیده؛ تیزری سیاه و سفید که مخاطب را به فیلم‌های کلاسیک دهه 30 هالیوود می‌برد و می‌رود به پشت صحنه یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی، «همشهری کین» ساخته اورسون ولز. «مانک» اوائل آذرماه از نتفلیکس پخش خواهد شد و باید دید آن‌طور که برخی دست‌اندرکارانش می‌گویند واقعا یکی از آثار فوق‌العاده فینچر است؟ فینچر با «هفت»، «باشگاه مشت‌زنی»، «سرگذشت عجیب بنجامین باتن»، «شبکه اجتماعی» و… یکی از مشهورترین کارگردانان حال حاضر دنیاست.
در تازه‌ترین اثر فینچ، زندگی هرمن جی. منکویچ، فیلمنامه‌نویس را به تصویر می‌کشد در کشمکش با اورسون ولز بر سر فیلم‌نامه «همشهری کین». در «مانک»، گری اولدمن در نقش منکویچ بازی کرده و تام بروک در نقش اورسون ولز. پیش از «مانک»،‌ «دختر گمشده» به کارگردانی دیوید فینچر با اقبال مواجه بود و نزدیک به 370 میلیون دلار فروش داشت. ضمن اینکه رزاموند پایک برای بازی در آن، به نامزدی اسکار رسید. در هر حال باید منتظر ماند و دید آیا «مانک» در رده بهترین آثار این کارگردان زبده می‌ایستد یا نه. کمتر از سه ماه دیگر، همه چیز مشخص خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.