تشکیل ستاد کمک به برگزاری جام جهانی قطر در جزیره قشم

سرپرست منطقه آزاد قشم از تشکیل ستاد کمک به برگزاری جام جهانی قطر در نگین خلیج فارس خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد میزبانی شایسته از تماشاگران ورودی برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا،  افشار فتح الهی در آیین تجلیل از روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که در مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد در راستای گفت و گوی تلفنی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» با «شیخ حمد بن تمیم آل ثانی» امیر قطر مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر بازی‌های جام جهانی، در جزایر ایرانی نزدیک به قطر تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: درست است که ما در زمان حاضر نه ظرفیت و نه زمان برنامه ریزی حضور تیم های فوتبال شرکت کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ قطر را در جزیره زیبای قشم نداریم، اما می خواهیم و می توانیم از تماشاگرانی که وارد این رویداد ورزشی در کشور قطر می شوند میزبانی کنیم.

سرپرست منطقه آزاد قشم اضافه کرد: ما با تشکیل ستاد یادشده درصد این هستیم که ظرفیت اماکن اقامتی، هتل ها و بوم گردی های این جزیره را برای حضور تماشاگران این رویداد جهانی توسعه دهیم.

فتح الهی توضیح داد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود جزیره زیبای قشم برای میزبانی بخشی از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برنامه ریزی اقتضایی صورت گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.