قول نمایندگان برای تقویت خدمات هلال‌احمر

دیدار دکتر کولیوند با اعضای کمیسیون عمران مجلس

در نشست رئیس جمعیت هلال‌احمر با برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایتوتقویت فعالیت‌های هلال‌احمر به‌خصوص در زمینه خدمات امدادونجات تاکید شد.

دکتر پیرحسین کولیوند در ابتدای این نشست، اقدامات انجام‌شده از سوی هلال‌احمر به‌خصوص در حوزه امدادونجات و رسیدگی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی در ایام نوروز را تشریح کرد.

او ضمن تقدیر از مشارکت امدادگران، اعضای جوان و داوطلبان در خدمت باانگیزه و بی‌منت به هموطنان، مشکلات موجود در حوزه استخدام و معیشت نیروهای امدادی را تشریح کرد و خواستار حمایت مجلس از هلال‌احمر و کمک به رفع این مشکلات شد.

دکتر رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، از فعالیت‌های ارزنده و اثرگذار جمعیت هلال‌احمر چه در حوادث و چه در شرایط عادی و در مناسبت‌های مختلف ازجمله در ایام نوروز، تقدیر و بر آمادگی مجلس برای حمایت از هلال‌احمر تاکید کرد.

همچنین در این نشست تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از خدمات هلال‌احمر، پیشنهادات خود را برای تقویت فعالیت‌های هلال‌احمر ارایه و بر رسیدگی به وضعیت منابع انسانی و تجهیزات و ناوگان موردنیاز در حوزه امدادونجات در سال‌جاری تاکید کردند.

گفتنی است در این جلسه دکتر عبدالهیان، معاون حقوقی و امور مجلس، ولی‌پور، رئیس سازمان امدادونجات و دکتر پورساداتی، مدیرکل امور مجلس، رئیس جمعیت هلال‌احمر را همراهی کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.