ماجرای تنبیه بدنی شدید یک دانش‌آموز توسط مدیر مدرسه

مدیر اداره آموزش و پرورش لنگرود با تایید خبر سیلی خوردن یک دانش آموز توسط مدیر یک مدرسه گفت: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد و در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، روز گذشته مطلبی در فضای مجازی در خصوص تنبیه بدنی شدید یک دانش آموز توسط مدیر یک مدرسه در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بدی را در روزهای نخست حضور دانش آموزان بعد از دو سال دوری از مدارس به همراه داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به انتشار عکسی از سیلی مدیر مدرسه‌ای در لنگرود بر صورت یک دانش آموز نوجوان با تائید این خبر اظهار کرد: در یکی از مدارس، دو دانش آموزِ مقطع ششم ابتدائی با یکدیگر درگیر می‌شوند و مدیر مدرسه برای جدا کردنشان ورود کرده و به یکی از دانش آموزان سیلی می‌زند.

مجید فاریابی با اشاره به سابقه ۱۵ساله این مدیر مدرسه گفت: به مدیر مدرسه تذکر کتبی درج در پرونده داده شد.

وی با ابراز تاسف از بروز چنین اتفاقی افزود: در تلاشیم تا رضایت خانواده دانش آموز را جلب کنیم و به ملاقات حضوری دانش آموز نیز خواهیم رفت و علاوه بر دلجوئی وی، موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

یکی از مادران در واکنش به این موضوع و سیلی خوردن دانش آموز در فضای مجازی نوشتند: عجب مدیر بی‌اعصابی هست اینقدر خونه موندند و تعطیل شدند دیگه اعصاب ندارند.

یکی دیگر از کاربران نوشته بود: چه خبره یه معلم با تخته پاک کن میزنه سربچه حالا هم مدیر مدرسه میزنه تو گوش یه بچه! اعصاب ندارین چرا میرین معلم میشین؟

یکی دیگر از کاربران با اشاره به تعطیلی دوساله مدارس و بازگشایی چند روزه مدارس نوشت: چه خبره بزارید مدارس باز بشه بعد بزنید زیر گوش دانش آموز.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.