رئیسی:راهبرد دشمن ایجاد یاس است

کشور با ظرفیت های بسیاری که دارد در گام دوم می تواند با تجربه از گام اول این گام را حساب شده و با درایت و جهادی و انقلابی طی کند

رئیس جمهور با بیان اینکه گفتمان دولت تحول وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب است گفت: نظام اداری امروز در کشور یک نظام کارآمد و گره گشا است.

رئیسی عصر پنجشنبه در سفر استانی خود به البرز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا ، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم البرز که در موسسه تحقیقات تهیه، تولید و اصلاح نهال و بذر کشور واقع در کرج برگزار شد، افزود: دولت برای دستیابی به وضع مطلوب در جامعه و تحقق گفتمان تحولگرا با استناد به بیانیه گام دوم پیش خواهد رفت.

وی با تاکید به اصل شعار ” ما می توانیم” برای رسیدن به وضع مطلوب در جامعه اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان جامعه نقش مهمی دارند و وجودشان و بیانشان و تاثیرگذاری سخنشان در اجتماعات موثر است و نگاه مردم امروز به نمایندگان و مسوولان و فرهیختگان و نامداران است که چگونه آن ها سلوک می کنند و رفتارشان در مردم بسیار تاثیرگذار است؛ چه مسوولان و چه آنان که در اجتماع به عنوان چهره شاخص مطرح هستند و تاثیر بسزایی در جامعه سازی قرآنی دارند.
رییسی تاکید کرد: کارهای بسیاری در کشور انجام شده و در این 40 سال گام هایی برداشته شده که از تمام کسانی که در این مسیر نقش داشته اند تقدیر می کنیم، ولی راه بسیار است که باید آن را با اعتماد و اتکا به خدا پیمود.
وی گفت: در این گام دوم که جوانان را هم باید باور داشت و در این مسیر علیرغم وجود موانع می توانیم و ما می توانیم نه در شعار بلکه در عمل که جلوه داشته باشد.
رییس جمهور تصریح کرد: کشور با ظرفیت های بسیاری که دارد در گام دوم می تواند با تجربه از گام اول این گام را حساب شده و با درایت و جهادی و انقلابی طی کند.

وی با بیان اینکه راهبر دشمن ایجاد یاس است خاطرنشان کرد: آنچه که اینجا خیلی نقش دارد، امید به آینده و دیدن چشم انداز روشن است و کسانی که در جامعه امیدآفرینی می کنند در این راهبرد عمل می کنند و هر کسی با فکر و عملش امید در جامعه تزریق می کند و  از طرفی هر کسی با رفتار و اقدامش یاس و ناامیدی را در جامعه می اندازد،  در راهبرد دشمن حرکت می کند.
وی گفت: اینها هیچکدام منطق ما نیست؛ چرا که منطق ما را امام به ما آموخت و رهبری بر آن تاکید کردند و سرداران رشید اسلام آن را طی کردند.
رییس جمهوری از شهیدان شرع پسند و سلطانی و دیگر شهدای شاخص استان البرز یاد کرد و افزود: شهدا به همه ما آموختند که در این مسیر روشن باید گام نهاد و با امید زندگی کرد و امنیت و صیانت از کشور و نظام را به ارمغان آورد .
رییسی با تاکید بر اینکه شهدا پیشتازانی هستند که به ما درس ایستادگی آموختند و باید این راه را طی کرد، اظهار داشت: روحانیت و بانوان و فرهیختگان باید با همکاری مسوولان و دولتمردان و با مشارکت همه دلسوزان و دغدغه مندان برای اعتلای نظام تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای تحقق این تحول مطلوب راه رفتن معمولی نیاز نیست بلکه نیاز به حرکت جهادی و متفاوت با حرکت و اقدامات معمولی است؛ چرا که دشمن کمین کرده و پیشرفت ما را نمی خواهد ببیند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.