واکنش رئیسی به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج/ ما که با مترو آمدیم

نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

 رئیس جمهوری در واکنش به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج گفت: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود

از شعارها و رویکردهای متفاوت سید ابراهیم رئیسی در ایام انتخابات نگاه و توجه به پیرامون و اقصا نقاط کشور بود و بر همین اساس در همان روزهای اول استقرار دولت مردمی سفرهای استانی با هدف توجه به مشکلات و معضلات کاملاً فراموش شده استان‌ها سفرهای استانی را آغاز کرد.

پس از اینکه رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم، آنها را به ارتباط بی واسطه با مردم و سبک زندگی مردمی دعوت کردند و بر موضوعاتی از جمله عدالت ورزی، فسادستیزی، حل تعارض منافع و احیای اعتماد و امید مردم و استفاده از نخبگان تاکید داشتند، دولت مردمی هم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در این چارچوب شروع به ایجاد تحول شناختی و تغییر نگرش ها با اقدامات جدید خود کرد.  هرچند در همان دیدار نخست رهبر انقلاب، چند مسئله فوری را برای رسیدگی مورد توجه قرار دادند که کرونا و سلامت مردم و مسئله اقتصاد و توجه به بخش‌های پیشران اقتصادی و گره نزدن مشکلات اقتصادی به رفع تحریم ها از جمله آنها بود و دولت سیزدهم هم بلافاصله بعد از روی کار آمدن با یک تغییر ریل محسوس نسبت به گذشته راه جدیدی را در پیش گرفت.

رییس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت در استان‌های مختلف حاضر شد و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مهم نیمه‌تمام و اجرای طرح های تاثیرگذار در توسعه متوازن استان ها تغییرات محسوسی را رقم زد.

سفرهای استانی دولت بدون تشریفات و با کمترین هزینه

به عقیده برخی کارشناسان و تحلیلگران، سفرهای استانی رئیس‌جمهور در ماه‌های اخیر باعث دلگرمی طیف مستضعف و محروم شده و افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را در پی داشته است. از دیگرسو برگزاری سفرهای استانی دولت بدون تشریفات و با کمترین هزینه است. یکی از بهترین نمونه های این ادعا سفر روز گذشته رئیس جمهوری و هیات همراه با مترو به کرج بود. موضوعی که شیرینی آن با خبرآفرینی برخی بر اساس یک نامه شهردار کرج به کام مردم زهر شد.

ظهر پنجشنبه نامه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد شهرداری کرج هشتصد میلیون تومان برای از بودجه عمومی برای استقبال از رئیس جمهور هزینه کرده است.انتشار نامه جعلی پیش از سفر روز پنجشنبه رئیسی به استان البرز که به دروغ‌پردازی علیه دولت پرداخته بود، بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه ای کشور به همراه داشت به طوری که شخص ایشان نیز در جلسه شورای اداری استان البرز بدان اشاره‌ای داشت.

ما که با مترو آمدیم

رئیس جمهوری در واکنش به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج گفت: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

رئیس جمهوری در بخشی از اظهار خود در این جلسه بیان کرد: مثل اینکه در آغاز سفر ما یک برگه‌ای را در ارتباط با خرج سفر پخش کردند که ما نمی‌دانیم؛ چون ما با مترو به کرج آمدیم و افطار هم با آقایان امام جمعه و استاندار مهمان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم.

وی به طنز ادامه داد: این هزینه کجا می‌رود؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

شایعه‌پراکنی درباره هزینه سفر هیأت دولت به استان البرز، تازه‌ترین نمونه از تداوم گرم بودن بازار دروغ‌پراکنی و تخریب دولت سیزدهم به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.