آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال

ایرانسل، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، از شب گذشته با حمایت ایرانسل آغاز شد. این مسابقات از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ طی چهار روز، به میزبانی استان اصفهان و با حضور وسلین وویوویچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال مردان، برگزار می‌شود.

در این مسابقات، ۱۰ تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و پس از پایان این مرحله، چهرۀ چهار تیم برتر مسابقات لیگ برای حضور در مرحلۀ حذفی، مشخص خواهد شد.
دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران نیز، از امروز از ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، به میزبانی شاهرود، با حضور هشت تیم و با حمایت ایرانسل، آغاز می‌شود.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران نیز، از امروز از ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، به میزبانی شاهرود، با حضور هشت تیم و با حمایت ایرانسل، آغاز می‌شود

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.
این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.