به دستور مقتول او را کشتم تا به بهشت برود

روایتی از قتل در اتاق شماره 3 یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت

دَه ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. زن میانسال به طرف هم‌تختی‌اش می‌رود، دستمال سفید را دور گردنش می‌اندازد و جان او را می‌گیرد. مقتول بدون هیچ مقاومتی کشته می‌شود تا یکی از پرونده‌های عجیب در دادسرای جنایی پایتخت گشوده شود. این جنایت در یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت رخ داد. قاتل وقتی دستگیر شد، اظهارات عجیب‌وغریبی را مطرح کرد. او گفت که به دستور خود مقتول دست به این قتل زد تا زن 64 ساله به بهشت برود.

ماجرای این پرونده ساعت 12 ظهر روز 22 فروردین ماه امسال پیش‌روی بازپرس جنایی قرار گرفت. ماموران کلانتری 112 ابوسعید به پازپرس کشیک قتل دادسرا خبر دادند که جنایتی در یکی از بیمارستان‌های روانی تهران رخ داده است. بلافاصله تحقیقات در این‌باره آغاز شد. قتل در طبقه همکف و در اتاق شماره 3 رخ داده بود.

پرستار این بخش به ماموران پلیس گفت: «یکی از بیماران به من خبر داد که در این اتاق یک نفر را کشته‌اند. بلافاصله به اینجا آمدم و دیدم که زن 50 ساله، بیمار 64ساله را خفه کرده است. وقتی بررسی کردم، او جان باخته بود.»

بررسی دوربین‌های مداربسته اتاق نیز نشان داد که زن میانسال در ابتدا با هم‌تختی‌اش صحبت می‌کند. اتاق دو تخت و دو میز در کنار آنها دارد. یکی از زن‌ها پس از صحبت‌کردن، به سمت میز می‌رود، یک لیوان آب آنجا می‌گذارد، بعد با دستمال سفیدرنگی به سمت زن دیگر می‌رود و آن را دور گردنش می‌اندازد. مقتول نیز بدون هیچ مقاومتی کشته می‌شود.

قتل با دستمال سفید

بنابراین، قاتل بازداشت شد و تحت بازجویی و تحقیقات قرار گرفت. او در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «من به دستور خود مقتول او را کشتم. مقتول به من گفت که چون ماه رمضان است می‌خواهد به بهشت برود. او می‌گفت که من شیطان هستم و باید او را بکشم تا بتواند در این ماه به بهشت برود. از من خواست که این کار را انجام بدهم. می‌گفت اگر در این ماه او را نکشم، دیگر نمی‌تواند به بهشت برود. من هم حرفش را گوش کردم و او را کشتم. ما هیچ مشکل و اختلافی با هم نداشتیم، فقط می‌خواستم او را به آرزویش برسانم.»

با این اظهارات بازپرس دادسرای جنایی تهران، این زن را برای بررسی بیشتر صحت روانی‌اش به پزشکی‌قانونی فرستاد. همچنین تحقیقات درخصوص شناسایی خانواده‌های قاتل و مقتول و تجسس‌های بیشتر برای فاش‌شدن زوایای پنهان این قتل عجیب آغاز شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.