دعایی: رئیس‌جمهوری با موفقیت پیش می‌رود

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با توصیف فضای حاکم بر نشست رئیس‌جمهوری و اصحاب رسانه‌ که آن را خوب و صمیمی خواند، گفت: لکنت زبانی بر هیچکس در این نشست حاکم نبود و همه آزادانه نظرات و درددل‌های خود را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام «سیدمحمود دعایی» در گفت‌وگو با ایرنا با بیان روایتی از ضیافت افطاری یکشنبه شب رئیس‌جمهوری با اصحاب رسانه، گفت: این دیدار در فضایی بسیار صمیمانه‌ انجام شد و با اینکه تقریباً موارد متعددی از این قبیل را در گذشته شاهد بودم اما در این حد از اجتماع سنگین و جامع را کمتر دیده بودم.

وی افزود: دوستان عزیز رسانه‌ای به اتفاق آمده بودند و حتی در نشست به شوخی گفتم حسین آقا (شریعتمداری) که معمولاً در هیچ جمعی شرکت نمی‌کند، اما اینجا حضور یافته است.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با خوب توصیف کردن فضای حاکم بر نشست، اظهار داشت: دوستان با آرامش، آزادی و صمیمیت کامل حرف‌های خود را زدند، درددل‌ها و پیشنهادات‌شان را مطرح کردند و اگر انتقادی هم به نظرشان می‌آمد، خیلی راحت بیان می‌کردند و لکنت زبانی بر هیچکس حاکم نبود.

وی ادامه داد: یک فضای دلنشینی بود که هم در جلسه رسمی صریح اما صمیمی و با احترام سخن گفتند، در ضیافت افطاری هم همه با هم در یک فضای دوستانه و به گرمی کنار هم بودند و در مراسم نماز هم همه شرکت کردند.

آقای رئیسی خود را متمایز از دیگران جلوه نمی‌دهد

حجت‌الاسلام دعایی در توصیف مراسم افطاری گفت: در سفره افطار هم مانند همه اجتماعاتی که آقای رئیسی حاضر می‌شود، با صمیمیت کنار همه نشست؛ بدون اینکه تمایز و فرقی بین خود و دیگران قائل باشد. اینکه چه کسی کنارشان باشد یا چه کسی نباشد نظری نداشت و بستگی به توفیقی بوده که دوستان داشتند و کنار ایشان می‌نشستند.

پرهیز از ویژه‌کاری مسیری است که آقای رئیسی در پیش گرفته است

وی افزود: من شخصاً خوشحالم که آقای رئیسی در مسیر خود راهی را انتخاب کرده که با موفقیت در آن راه پیش می‌رود و آن مسیر  ارتباط با مردم و پرهیز از بسیاری ویژه‌کاری‌هاست که خود را متمایز از دیگران جلوه ندهد.

این چهره شاخص و باسابقه عرصه رسانه تصریح کرد: رئیس‌جمهوری در کنار همه صمیمی بود و در صحبت‌ها هم بسیار دلنشین و تأثیرگذار صحبت کرد و ما برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم خدا ایشان را یاری کند و همه دوستانی که توفیق یافتند این محضر را درک کردند، مایلند که این جلسات تکرار شود.

حجت‌الاسلام دعایی گفت: البته من در نشست یک شوخی هم با رئیس‌جمهور کردم و گفتم تنها مناسبت بعد از عیدی بود که با یک «رئیس»ی نشست داشتیم و عیدی به ما ندادند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.