قتل معمایی قهرمان پرورش‌اندام در شرق تهران

تحقیقات برای شناسایی عاملان جنایت آغاز شده است

قهرمان پرورش‌اندام و مربی ورزش به طرز مشکوکی در خانه مجردی‌اش جان باخت. تحقیقات پلیسی تاکنون نشان داده که احتمالا این فرد از سوی یک آشنا به قتل رسیده است. با این حال، بازپرس دادسرای جنایی پایتخت دستور بررسی‌های دقیق در این‌باره را صادر کرده است.

ساعت 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه 22 فروردین ماموران کلانتری 147 گلبرگ در جریان کشف جسد مرد 28 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این‌باره پرداختند. همزمان نیز میثم حسین‌پور، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت در جریان ماجرا قرار گرفت و به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

مرد جوان روی تختخواب خانه‌اش در تهرانپارس جان باخته بود. تیم تجسس در همان ابتدا متوجه شد که این مرد امید حاتمی، قهرمان پرورش‌اندام و مربی ورزش است. او چندین قهرمانی از جمله قهرمانی آسیا را داشته است. همچنین ماموران پلیس دریافتند که این مرد جوان یک سال قبل خانه را اجاره کرده بود.

برادر امید در تحقیقات به پلیس گفت: «از صبح از برادرم خبر نداشتم. هرچه با او تماس می‌گرفتم، جواب نمی‌داد. نگرانش شدم و به خانه‌اش رفتم. او در اینجا هم زندگی و هم کار می‌کرد. برادرم مشاوره ورزشی می‌داد. تا اینکه وقتی به خانه‌اش رفتم کسی در را باز نکرد. مطمئن شدم بلایی سرش آمده. کلیدساز بردم و وقتی در را باز کردم با جسد او مواجه شدم.»

جنایت از سوی یک آشنا

بررسی‌های بعدی نشان داد که امید حاتمی با اصابت جسم سنگین به ناحیه سر جان خودش را از دست داده است. از آنجایی که آثار و لکه‌های خون در قسمت پذیرایی دیده می‌شد، این احتمال مطرح شد که امید بعد از مصدومیت قصد خروج از خانه را داشته که ظاهرا با در بسته مواجه شده می‌شود و به اتاق برمی‌گردد و روی تخت دراز می‌کشد. همچنین در بازرسی از خانه مشخص شد که هیچ وسیله‌ای به سرقت نرفته است. از طرفی با توجه به اینکه در خروجی قفل بوده و آثار تخریب نیز وجود نداشت، احتمال جنایت از سوی فردی آشنا مطرح شد.

در حال حاضر نیز به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت و بررسی دوربین‌های مداربسته و همچنین مشخص‌شدن علت مرگ آغاز شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.