پشت پرده جنایت خانوادگی در تاکستان

عامل  جنایت خانوادگی که عضو خانواده‌اش را به قتل رساند در کمتر از 6 ساعت با عملیات ضربتی پلیس تاکستان دستگیر شد.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در شهر «ضیاء‌آباد» شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی ضیاء‌آباد به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران مشخص شد، ضارب با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان کرده و پس از مجروح کردن او از محل متواری شده که بلافاصله فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرد ضارب پس از اقدام اولیه خود بلافاصله به خانه پدری همسرش رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل متواری شده بود که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارگروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه عوامل انتظامی شهرستان تاکستان به محل وقوع قتل اعزام شده و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

ماموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی، کمتر از 6 ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از باغ‌های شهر ضیاءآباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی او را دستگیر کردند.

اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و فرد ضارب به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل شد. تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه متهم برای ارتکاب به قتل در دست بررسی می‌باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.