پایان شایعات تکراری؛ یحیی ماند

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل از گل‌محمدی حمایت می‌کند

شهروندآنلاین: شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌حذفی کنار رفتن از این مسابقات صدای اعتراض بسیاری از هواداران را در آورده است. با اینکه بسیاری از طرفداران پرسپولیس همچنان معتقدند باید به‌واسطه افتخارات گذشته یحیی گل‌محمدی پای او ماند و به حمایت از این مربی باتجربه ادامه داد، اما هستند افرادی که معتقدند این مربی باید جایش را به فرد دیگری بدهد. با این‌حال مدیریت پرسپولیس همچنان پای یحیی ایستاده است.

ناکامی‌هایی که ادامه‌دار شد

پرسپولیس در شرایطی جام‌حذفی را از دست داد و دیگر نمی‌تواند عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد که در لیگ‌برتر هم شانسش برای کسب جام بسیار کم شده است. مدافع عنوان قهرمانی که در 5 دوره لیگ‌برتر به جام رسیده، حالا 6 امتیاز در جدول لیگ کمتر از استقلال دارد و این فاصله امتیازی باعث شده تا شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی برای کسب جام بسیار کم شود. البته که با باقی‌ماندن 6 مسابقه دیگر در لیگ‌برتر هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی برای یحیی گل محمدی و شاگردانش وجود دارد اما بعید است این اتفاق رخ بدهد.

گمانه‌زنی درباره جایگزین‌های یحیی

بعد از باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم انبوهی از شایعات درباره برکناری یحیی گل‌محمدی مطرح و حتی گزینه‌های جایگزینی او نیز مطرح شد. یکی از اصلی‌ترین گزینه، علی دایی بود که رفاقت دیرینه‌ای با رضا درویش، مدیرعامل کنونی این باشگاه دارد. درویش و دایی در سایپا نیز با هم کار کردند و از آن زمان باهم دوستی دارند. علی کریمی، مهدی تارتار و چند گزینه دیگر پرسپولیسی و غیرپرسپولیسی از جمله نام‌هایی بود که طی روزهای گذشته برای جایگزینی یحیی گل‌محمدی مطرح شد.

حمایت قاطع مدیرعامل از گل‌محمدی

با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره این موضوع مهم، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت نظر خود را اعلام کرد. او در این خصوص گفت: «عده‌ای با تفرقه بین بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هیات مدیره در تلاش هستند مانع از موفقیت‌ها شوند. بعضی هم همبستگی بین هواداران و بین آنها با تیم را نشانه می‌گیرند. در این شرایط حاشیه‌ها و اخبار نادرستی هم منتشر می‌شود که باید از دامن زدن به آنها و ایجاد تنش بیشتر برای پرسپولیس خودداری کرد. از جمله هر روز گزینه‌ای را برای مربیگری و حضور در پست‌های مختلف مدیریتی مطرح می‌کنند تا ذهنیت اعضای تیم و باشگاه را درگیر کنند، در حالی که اصلا صحت ندارد. چنین مسأله‌ای اصلا جایی در پرسپولیس ندارد که قرار باشد برای تغییرات فنی، بحثی مطرح شده باشد. البته به نظر می‌رسد بعضی به‌دنبال القای ناامیدی به هواداران است.»

یحیی حداقل تا آخر فصل در پرسپولیس

با این تفاسیر با هر نتیجه‌ای یحیی گل‌محمدی حداقل تا پایان فصل جاری فوتبال ایران در پرسپولیس ماندگار است. شاید در پایان مسابقات زمان مناسبی برای صحبت و تصمیم‌گیری درباره نیمکت سرخپوشان باشد. البته که گل‌محمدی از قبل قراردادش را تمدید کرده و باید دید برای فصل بعد چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.