بجنگید و راه صعود را هموار کنید

فولاد و سپاهان آخر هفته سومین بازی آسیایی‌شان را برگزار خواهند کرد

فولاد و سپاهان به عنوان 2 نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به کارشان ادامه می‌دهند؛ آنها باید سومین بازی‌شان را برگزار کنند.

شهروندآنلاین: دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به‌صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود یک‌سوم خود را سپری کرده و تیم‌های حاضر حالا باید سومین بازی‌شان در این دوره از رقابت‌ها را برگزار کنند.

فولاد و سپاهان دو نماینده ایران در این مسابقات هم کارشان را جلو می‌برند و پنجشنبه شب دیدارهای حساسی را پیش رو خواهند داشت. جایی که سپاهان مقابل التعاون عربستان قرار می‌گیرد و فولاد باید با آخال ترکمنستان روبه‌رو شود.

التعاون- سپاهان؛ طلایی‌پوشان به‌دنبال حفظ صدر

گروه D مسابقات لیگ قهرمانان بسیار پیچیده شده و هر 4 تیم حاضر در آن یک برد به‌دست آورده‌اند تا سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر فعلا صدرنشین باشد. زردپوشان اصفهانی بعد از باخت به الدحیل قطر اکنون به مصاف میزبان گروه می‌رود. التعاون تیم سیزدهم، لیگ پانزده تیمی عربستان است که به مصاف تیم سوم لیگ ایران می‌رود با این‌حال این تیم عربستانی بازیکنانی مثل کاسیو برزیلی و آلو مدریان اسپانیایی دارد. خوزه گومز پرتغالی هم سرمربیگری این تیم را برعهده دارد.

سپاهان اگر ایراد اساسی خود را برطرف کند شکست دادن التعاون در خانه خودش کار غیرممکنی نیست. ایراد اصلی تیم محرم نویدکیا فرصت‌سوزی و راحت گل خوردن است. سپاهان در لیگ برتر کشورمان هم راحت موقعیت گلزنی ایجاد می‌کرد اما راحت‌تر این موقعیت‌ها را از دست می‌داد و از آن راحت‌تر گل می‌خورد!سپاهان باید برای صدرنشینی تلاش کند زیرا فقط 3 تیم از تیم‌های دوم گروه‌ها به مرحله بعدی صعود می‌کنند. پیروزی مقابل تیم التعاون می‌تواند پایان خوش دور رفت برای شاگردان نویدکیا و فوتبال باشگاهی کشورمان باشد. این بازی در سحرگاه جمعه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دیدار التعاون عربستان و سپاهان ایران ساعت 45 دقیقه بامداد روز جمعه برگزار خواهد شد.

فولاد- آخال؛ نبرد با آسان‌ترین تیم گروه

فولاد ایران با وجود ارایه بازی‌های خوب و فنی هنوز نتوانسته به پیروزی برسد و دو مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده تا در رده سوم جدول گروه قرار بگیرد. شاگردان نکونام پنجشنبه شب به مصاف آسان‌ترین تیم گروه می‌روند تیمی که یک بازیکن خارجی هم ندارد و حتی سرمربی‌اش هم اهل کشور ترکمنستان است با این‌حال اگر فولادی‌ها حریف را دستکم بگیرند ممکن است دوباره غافلگیر شوند.

فولاد پنجشنبه‌شب بهترین فرصت را در اختیار دارد تا به اولین برد آسیایی‌اش برسد. آخال ضعیف‌ترین خط دفاع گروه را هم دارد  و بهترین فرصت برای بازیکن سرعتی فولاد است که گلزنی کنند.

گفتنی است؛ دیدار فولاد ایران و آخال ترکمنستان ساعت 21:45 پنجشنبه در جده برگزار می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.