تابستان‌گذرانی دانش‌آموزان با کلاس‌های جبرانی و اختیاری

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا، تابستان امسال کلاس های جبرانی برگزار می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، یوسف نوری افزود: این کلاس ها با هماهنگی مدیران مدارس و معلمان برگزار می شود و شرکت دانش آموزان در آن اختیاری خواهد بود و موضوع اضافه شدن به زمان نیم سال دوم تحصیلی منتفی است.

وی به آیین نامه رتبه بندی معلمان اشاره و اضافه کرد : این آیین نامه امروز به هیات دولت ارسال شد و احکام معلمان در مدت سه ماه بعد از تصویب دولت صادر می شود.

یوسف نوری در پاسخ به این سوال که برخی فرهنگیان خواستار تغییر در شاخص ها و امتیازات آیین نامه جدید رتبه بندی هستند گفت : به درخواست فرهنگیان ممکن است برخی شاخص های رتبه بندی را در دولت تغییر دهیم.

وزیر آموزش و پرورش به بازگشایی مدارس نیز اشاره و اضافه کرد : همچنان که در مصوبه ستاد ملی کرونا تاکید شده تشکیل کلاس ها در مدارس باید به صورت کاملا حضوری باشد و برگزاری کلاس های نیمه حضوری ، یک روز در میان و یا نیمه مجازی و یا مجازی غیرقانونی است.

نوری با اشاره به اینکه شاهد مشارکت بسیار خوب دانش آموزان در کلاس های حضوری بوده ایم، گفت: مصوبه شدن حضوری شدن مدرسه ها شامل مدارس غیردولتی هم می شود بنابراین ادامه داشتن مجازی بودن کلاس های غیردولتی تخلف است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.