ورود اتوبوس‌های سازگار با محیط زیست به خیابان های تهران

عضو شورای شهر تهران از الحاق اتوبوس‌های جدید با پیوست زیست‌محیطی به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، تشکری هاشمی با اشاره به ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: پیوست زیست‌محیطی در واردات این دستگاه‌ها لحاظ خواهد شد و نه تنها شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار داده بلکه بر اساس مقرراتی که دولت مبنی بر استاندارد‌های اجباری زیست‌محیطی مصوب کرده، اگر اتوبوس‌ها استاندارد نداشته باشند امکان ورود آن به کشور وجود نخواهد داشت.

بیشترین بودجه امسال شهر تهران به حوزه حمل و نقل اختصاص دارد

سید جعفر تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه بیشترین بودجه امسال شهر تهران به حوزه حمل و نقل اختصاص داده شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به ملاحظات، بودجه حمل و نقل نسبت به سایر ماموریت‌های شهرداری بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این میزان اعتبار برای رفع تمام نیاز‌های حوزه عمران و حمل و نقل کفایت نمی‌کند و فاصله زیادی با آن داریم، ابراز امیدواری کرد که به موازات بودجه شهرداری از بودجه دولت نیز استفاده شود تا این اعتبارات مکمل، بخش عمده‌ای از انتظارات را جبران کند.

وی با اشاره به افزایش بودجه حمل و نقل شهر تهران نسبت به سال‌های قبل یادآور شد: در تامین ناوگان باید منتظر منابع دولت باشیم و منابع شهرداری به تنهایی عدد قابل توجهی نخواهد بود.

تشکری هاشمی در خصوص عملکرد شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: زمان زیادی از فعالیت دوره جدید مدیریت شهری نگذشته و به زودی ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته در طول مدت اخیر را انجام خواهیم داد و امیدواریم دستاورد مثبت و خوبی از پیشرفت کار‌ها در این حوزه داشته باشیم.

ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران در سال ۱۴۰۱

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: پیوست زیست‌محیطی در واردات این دستگاه‌ها لحاظ خواهد شد و نه تنها شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار داده بلکه بر اساس مقرراتی که دولت مبنی بر استاندارد‌های اجباری زیست‌محیطی مصوب کرده، اگر اتوبوس‌ها استاندارد نداشته باشند، امکان ورود آن به کشور وجود نخواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.