دعوا بر سر بازی نکردن برای تیم ملی!

تیم ملی فوتبال ایران با وجود شناسایی چند کرونایی در ترکیب مالی با این تیم دیدار می کند

با وجود شایعه لغو دیدار تدارکاتی ایران مقابل مالی، شاگردان اسکوچیچ به ترکیه سفر کردند تا برای این بازی آماده شوند.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه هفته گذشته در اولین بازی تدارکاتی دوران سرمربیگری اسکوچیچ بعد از تعطیلی چند ماهه اردوها، به مصاف ازبکستان رفت و توانست این تیم را در تاشکند با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بعد از بازگشت ملی پوشان به تهران اخباری مبنی بر مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن مالی به گوش رسید که شایعه لغو این بازی را بر سر زبان ها انداخت. حتی فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد با توجه به اهمیت سلامتی بازیکنان و کادرفنی لغو این بازی را بررسی می کند.

با این وجود شب گذشته مسئولان تیم ملی طبق برنامه قبلی بلیت های پرواز را تهیه کرده و اعضای تیم را با یک پرواز اختصاصی تابان به شهر آنتالیای ترکیه بردند. تیم ملی از امروز تمرینات خود را در آنتالیا از سر خواهد گرفت و روز سه شنبه هفته جاری هم برابر مالی به میدان می رود.

مشخص نیست فدراسیون فوتبال مالی چه تضمینی برای نبود ویروس کرونا در اردوی این تیم داده که فدراسیون ایران به برگزاری این بازی طبق برنامه قبلی رضایت داده است.

با این حال به نظر می رسد به خاطر شایعاتی که در رسانه ها منتشر شده، بازیکنان تیم ملی فوتبال در این بازی استرس کرونا را داشته باشند. گفته می شود مالی با 15 بازیکن مقابل غنا به میدان رفته و با خروج بازیکنان کرونایی تضمین داده که دیگر خبری از این ویروس در تیمش نیست، اما بازهم قطعا ترس در تن بازیکنان ایران برای مبتلا نشدن به این ویروس وجود دارد.

این روزها شاید برخلاف همیشه در اردوی تیم ملی، دعوا بر سر بازی نکردن مقابل مالی وجود داشته باشد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.