نوبخت از آرش میراسماعیلی کرونا گرفت؟

برخی گمانه زنی ها حکایت از انتقال ویروس به معاون رییس جمهور توسط رییس فدراسیون جودو دارد

بعد از انتشار خبر ابتلای محمدباقر نوبخت به کرونا، برخی از احتمال انتقال این ویروس از سوی آرش میراسماعیلی خبر می دهند.

هفته گذشته بود که محمدباقر نوبخت به دعوت کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از تندیس 5 تن از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش در موزه ملی ورزش شرکت کرد. بعد از این مراسم، به درخواست روسای فدراسیون های ورزشی، معاون رییس جمهور به سالن فارسی آکادمی ملی المپیک رفت تا دغدغه های مدیران ورزشی کشور را بشنود. در این نشست که همه روسای فدراسیون ها حاضر بودند، صحبت های زیادی مطرح شد و رییس سازمان برنامه و بودجه هم وعده داد تا جایی که بتواند مشکلات ورزشی ها را حل و فصل خواهد کرد.

دقیقا دو، سه روز بعد از این نشست خبر رسید که آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو که یکی از حاضران در این نشست بوده به کرونا مبتلا شده و دوران قرنطینه و درمان را طی می کند. با توجه به اینکه علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در کنار میراسماعیلی بود، او هم خیلی سریع تست کرونا داد که پاسخش منفی بود.

برخی از حاضران در این نشست اعلام کردند که میراسماعیلی حتی در دقایقی از این جلسه ماسک هم بر صورت نداشته و این احتمال انتقال ویروس از او به دیگران را افزایش می دهد. البته اینطور که مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردند، رییس فدراسیون جودو از پسرش این ویروس را گرفته و بعد از اینکه پسرش به کرونا مبتلا شده، او هم با تست مثبت کرونای خود مواجه شده است.

شب گذشته بعد از گذشت حدود یک هفته از این نشست، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده و تحت درمان است. بعد از این خبر، بازار گمانه زنی در گروههای ورزشی داغ شد که احتمال دارد آرش میراسماعیلی ناقل ویروس به نوبخت بوده باشد.

البته مشخص نیست در این جلسه آرش میراسماعیلی مکالمه ای از نزدیک با معاون رییس جمهور داشته یا خیر. شاید هم نوبخت از مکان دیگری به این ویروس مبتلا شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.