ممنوعیت عجیب در منطقه آزاد اروند/ حرف نزنید، حتی شما کارمند عزیز!

سازمان منطقه آزاد اروند در نامه ای از ممنوعیت صحبت کارکنان با مدیرعامل و مدیران در اماکن عمومی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در نامه‌ای که در سربرگ اداری سازمان منطقه آزاد اروند از سوی معاونت توسعه منابع این سازمان منتشر شده است تاکید شده کارمندان نباید در اماکن عمومی این سازمان با مدیران ارشد این سازمان موضوعات اداری و شخصی را مطرح کنند.

محمدرضا اسکندری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در واکنش به انتشار تصویر این نامه گفت: دستورالعمل صادره در حوزه اختیارات مدیرعامل بوده و معاون توسعه مدیریت بدون هماهنگی با بنده این بخشنامه داخلی را صادر کرده است.

او گفت: رویکرد بنده ارتباط بی واسطه با کارکنان و البته عموم شهروندان منطقه بوده و در همین زمینه نشست‌های صمیمی و چند دیدار مردمی نیز برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند می گوید: به محض اطلاع از نامه صادره توسط معاون توسعه مدیریت تذکر لازم به‌صورت شفاهی به وی ابلاغ شده و صدور چنین بخشنامه و دستورالعمل‌هایی اساساً در اختیار مدیرعامل سازمان بوده و هیچ‌یک از معاونین سازمان امکان ایجاد دستورالعمل‌های مستقل و سلیقه‌ای ندارند.

اسکندری گفت: روند دیدارهای عمومی به صورت متوالی از سوی بنده و سایر معاونین و مدیران نیز دائماً انجام می‌شود و رویکرد قطعی ما از ابتدا بر دسترسی عمومی به مدیران سازمان بوده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.