گارانتی 3 ساله محصولات مدل ۱۴۰۱ ایران‌ خودرو

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: همه خودروهای مدل ۱۴۰۱ به بعد و خودروهایی که در اسفندماه سال گذشته با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شده‌اند، مشمول افزایش دوره گارانتی هستند.

به گزارش ایرنا از ایران‌خودرو، «بابک سلاجقه» افزود: سامانه خدمات پس‌از فروش ایران‌خودرو نیز هم‌اکنون با این رویکرد به روزرسانی شده و برای خودروهای مشمول لحاظ خواهد شد.

وی ادامه‌داد: همچنین دفترچه راهنمای خودرو که شرایط گارانتی محصولات ایران‌خودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودروهایی که از فروردین‌ماه به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارایه خواهد شد.

سلاجقه گفت: خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای گارانتی دو ساله یا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودروهای دنا پلاس، رانا و رانا پلاس دارای گارانتی سه ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش بوده‌اند که پس از اجرا شدن این طرح، گارانتی همه این خودروها به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ابتدای امسال از افزایش گارانتی همه محصولات این گروه صنعتی، از دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش خبر داده بود و این اقدام را مطابق با اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رئیس جمهوری و در راستای راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت برشمرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.