استراحت چند ساعته فرودگاه‌های تهران همزمان با اجرای روز ارتش

همزمان با روز ارتش و اجرای رژه هوایی نیروهای مسلح فردا (دوشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های حضرت امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت هفت صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نمی‌شود.

به‌گزارش ایرنا از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «مسعود نیک بخت» ،معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این زمینه افزود: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود.

وی بیان‌داشت: به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش و دیگر پروازها، به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و غیره) از ساعت هفت صبح تا 11 و 30 دقیقه روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

نیک بخت ادامه‌داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین‌المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعت‌ها، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.