وزیر جنگ اسرائیل فلسطینیان را به آرامش فراخواند

بنی گانتس از فلسطینی‌ها خواست آرام باشند تا تسهیلات جدیدی به آنها اختصاص یابد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه ارتش اسرائیل در حال تقویت موضع نیروهای خود در کرانه باختری و قدس است، افزود: ارتش در حالت آماده باش کامل در تمامی مناطق از جمله مرز نوار غزه و لبنان قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد دو حصار امنیتی جدید یکی در شمال و دیگری در جنوب ساخته خواهد شد و ارتش وضعیت موجود در قدس را بدون هیچ تغییری در موضع، حفظ خواهد کرد.

گانتس افزود: اسرائیل تمام تلاش خود را برای تفکیک شهروندان فلسطینی از عاملان تروریسم به کار خواهد گرفت.

او ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار کارگر فلسطینی از غزه در اسرائیل مشغول به کار هستند و در صورت تداوم آرامش این تعداد احتمالا در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت، زیرا تسهیلات ملموسی را در اختیار ساکنان غزه به شرط تداوم آرامش قرار خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با این ادعا که اوضاع غزه اکنون متشنج نیست، افزود: میانجیگرها به ما گفته‌اند که حماس تمایلی برای افزایش تنش‌ها را ندارد و در صورت تداوم آرامش و دوری از تشنج و تنش، می‌توانیم تعداد کارگران غزه‌ای شاغل در اسرائیل را افزایش دهیم.

این در حالی است که جنبش اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آغاز حملات مجدد به مسجد الاقصی نیات واقعی رژیم اشغالگر را نمایان می‌کند و این اقدامات همانند ریختن بنزین بر روی آتش است. بر اساس این بیانیه، حماس بر تعهد خود در حمایت و حفاظت از مسجدالاقصی تاکید کرد.

این جنبش اسرائیل را مسئول هر گونه تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها دانست و هشدار داد که این اقدامات بسیار تحریک‌آمیز است و تداوم این اقدامات، انفجار اوضاع را در بر خواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.