نساجی- مس؛ یکی دستش به نصف جام می‌رسد

دومین دیدار نیمه‌نهایی حذفی سه‌شنبه شب در تهران برگزار می‌شود

نساجی مازندران و مس کرمان دو تیم شگفتی‌ساز دیگر جام‌حذفی سه‌شنبه شب باهم مصاف می‌دهند تا یکی دیگر از فینالیست‌های این بازی‌ها مشخص شود.

دیدار دوم نیمه‌نهایی جام‌حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود تا خانه‌به‌دوشی نساجی مازندران همچنان ادامه‌دار باشد. قرمزپوشان شهر قائمشهر این فصل در مشهد، اصفهان و حالا تهران از حریفان خود پذیرایی کرده‌اند. اکنون در حساس‌ترین بازی فصل خود میزبان مس کرمان هستند. مس لیگ دسته اولی یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و در حال حاضر بعد از ملوان در رتبه دوم جدول قرار دارد.

نساجی با تمام توان در این مسابقه به میدان خواهد رفت تا خود را به فینال حذفی برساند، رسیدن به فینال و قهرمانی در این جام یکی از آرزوها و اهداف بزرگ نساجی و هوادارانش است اما شاید مس کرمان با تمام توان در این بازی به میدان نیاید و کرمانی‌ها با ترکیبی متفاوت بازی کند. فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس در بازی‌های گذشته جام‌حذفی نیز بیشتر از بازیکنانی استفاده کرد که کمتر در لیگ‌یک بازی کرده بودند. برای مس و هوادارانش صعود به لیگ‌برتر حتی از رسیدن به فینال‌حذفی هم مهم‌تر است و مس کرمان 5 روز بعد از این مسابقه باید مقابل ملوان در لیگ دسته اول حساس‌ترین بازی خود را انجام بدهد.

مس کرمان البته با همین نفرات ذخیره خود برای رسیدن به این مرحله سه تیم ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان( قهرمان فصل گذشته جام‌حذفی) و خیبر خرم‌آباد را از سر راه برداشته و نمی‌توان این تیم را از پیش بازنده دانست. نکته جالب در مورد نساجی این است که آنها قبل از شکست دادن استقلال و حذف این تیم دو تیم دیگر از استان کرمان را حذف کرده است. آنها آرمان‌گهر دسته اولی و گل‌گهرسیرجان را هم شکست داده‌اند.

داور این مسابقه هم سیدمهدی سیدعلی است همان داور آخرین دربی قرن که با نتیجه مساوی یک‌بریک تمام شد. محمد عطایی و وحید سیفی، کمک داوران اول و دوم این مسابقه هستند.

گفتنی است؛ مسابقه نساجی مازندران و مس کرمان ساعت 20:30 سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.