دنیا، دلگیر از فوت فرزند رونالدو

بسیاری از بزرگان فوتبال جهان به همدردی با کریس و همسرش پرداختند

شهروندآنلاین: در آخرین ساعات دوشنبه‌شب خبری تلخ درباره اسطوره پرتغالی فوتبال جهان بازتابی گسترده در فضای‌مجازی و رسانه‌ای داشت. متن خبر حکایت از آن داشت رونالدو به‌عنوان فردی که همواره از او به‌عنوان یک فوتبالیست خانواده‌دوست یاد شده، فرزند در راه خود را از دست داده است.

اصل خبر را رونالدو اعلام کرد

کریس رونالدو که چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد، چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که همسرش یعنی جورجینا رودریگز باردار بوده و دوقلوی دیگری برای آنها در راه است. با این‌حال فوق‌ستاره پرتغالی دوشنبه‌شب یک خبر شوکه‌کننده را در صفحه اینستاگرام خود اعلام نمود. در واقع رونالدو درگذشت یکی از فرزندان ‌خود که پسر هم بوده را تایید کرد. به این‌ترتیب فقط دختر رونالدو چندی دیگر به دنیا می‌آید.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگ‌ترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امیدوشادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیارسخت خواهان حفظ حریم‌خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.»

همدردی با کریس و جورجینا

انتشار این خبر از سوی رونالدو با موجی از واکنش‌ها و ابراز همدردی افراد مختلف روبه‌رو شد. علاوه بر پیام‌های تسلیت بسیاری از فوتبالیست‌ها برای رونالدو و همسرش، ورزشکاران مطرح رشته‌های دیگر و همچنین اعضای خانواده و دوستان رونالدو نیز با او همدردی کردند.

کاتیا آویرو خواهر رونالدو، در اینستاگرام نوشت: «دوستت دارم و قلبم آنجاست… امیدوارم خدا از همه‌چیز مراقبت کند و مسیر تو را بیشتر و بیشتر قدرت ببخشد… فرشته کوچک ما در آغوش پدرش است و دختر کوچک ما که اینجاست قوی و پر از سلامتی است و بیشتر و بیشتر به ما یاد می‌دهد که تنها عشق اهمیت دارد.»

اوسین بولت، دونده رکورددار جام‌جهانی که طرفدار یونایتد است، نیز با علامت دعا کردن به پست رونالدو در اینستاگرام واکنش نشان داد و پیرس مورگان نوشت: «خبر دردناکی بود. عمیق‌ترین همدردی‌ام را با تو و خانواده‌ات ابراز می‌کنم».

منچستر به رونالدو مرخصی داد

اتفاق پیش آمده برای کریس رونالدو سبب شد تا باشگاه منچستریونایتد نیز به او برای بازی پیش رو سخت نگیرد. باشگاه منچستریونایتد در واکنش به این خبر اظهار داشت: «درد تو درد ما است. عشق و قدرت بسیاری برای تو و خانواده‌ات در این شرایط سخت آرزو می‌کنیم.» این در حالی است که رونالدو بازی حساس تیمش با لیورپول را نیز در لیگ جزیره از دست داد اما باشگاه منچستریونایتد به‌خاطر همدردی با ابرستاره پرتغالی ایرادی به او نگرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.