ریزش 190 هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) با کاهش ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان شد.

به گزارش ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۰۴ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۷۸ دلار و ۹۶ سنت معامله شد.

رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین رکورد جدید قیمتی را برای این فلز زرد ثبت کرد و این امر بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت فلز زرد در داخل کشور شده است. سکه طرح جدید در ماه‌های پایانی سال گذشته در کانال ۱۱ میلیون و ۱۲ میلیون تومان نوسان داشته و این رویه در سال جدید نیز ادامه داشت و از ۱۴ فروردین ماه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.