ناگهان چه بر سر نایب قهرمان آسیا آمد؟

سپاهان در آستانه کنار رفتن از لیگ قهرمانان قرار گرفته است

شهروندآنلاین: آرزوهای محرم نویدکیا و شاگردانش یکی‌یکی بر باد می‌روند؛ آنها تا اینجای فصل از جام حذفی کنار رفته‌اند، در لیگ برتر عملا شانسی برای قهرمانی ندارند و در لیگ قهرمانان هم احتمال صعودشان از گروه به کمترین حد خود رسیده است.

نکته قابل توجه درباره سپاهان این است که آنها در فصل جاری هزینه بسیار زیادی برای کسب موفقیت انجام دادند. طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از آنکه سال گذشته با محرم نویدکیا نتوانستند جامی به دست بیاورند، امسال برای جبران تلاش کردند. از این رو، مدیریت باشگاه خواسته‌های نویدکیا را تمام و کمال به اجرا درآورد و در امر جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی و البته فراهم کردن امکانات، کمترین کوتاهی انجام نداد.

با این حال، تیم فوتبال سپاهان در نتیجه‌گیری اصلا وضعیت خوبی ندارد. سپاهان در لیگ برتر بعد از ۲۴ هفته با ۴۵ امتیاز در رده سوم جدول و پشت پرسپولیس ۵۰ امتیازی است. شاگردان نویدکیا جام حذفی را هم از دست داده‌اند.

آنها که سابقه نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعد از ۴ بازی فقط ۴ امتیاز گرفته‌اند و برای صعود به دور بعد باید هر دو بازی بعدی خود را ببرند. دو بازی‌ای که باید طی آن مقابل الدحیل قطر با سرمربیگری هرنان کرسپوی بزرگ و پاختاکور ازبکستان قرار بگیرند و قطعا کار سختی در این دو بازی خواهند داشت.

اوضاع و احوال نه چندان خوب سپاهان در این فصل و البته در آسیا باعث شده شایعات زیادی در خصوص آینده سرمربی این تیم به گوش برسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر سپاهان نتواند به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، محرم نویدکیا از سمتش برکنار خواهد شد.

این در شرایطی است که محرم نویدکیا در طول فصل یکی، دو بار از سمتش استعفا کرد، اما هر بار به کار برگشت. البته بعد از استعفای دوم، نویدکیا برنامه‌ای برای بازگشت به سپاهان نداشت، اما با اصرار مدیران این باشگاه و پس از تغییرات گسترده در کادر فنی، نویدکیا به جمع سپاهانی‌ها بازگشت.

حال با نزدیک شدن به پایان فصل باید دید باشگاه سپاهان و به خصوص نیمکت تیم فوتبال این باشگاه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. چیزی که مسلم است جای پای نویدکیا بیش از هر زمان دیگری لرزان شده و تصمیم‌گیرنده نهایی درباره آینده او مدیران سپاهان خواهند بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.