برخورد پلیس با باشگاه‌های خارج از عرف و غیرمجاز بدنسازی

 تهران چند باشگاه بدنسازی مجاز دارد؟

پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون بدنسازی کشور با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی خواهد کرد چرا که وجود چنین باشگاه‌هایی می‌تواند سلامت جسمانی، عقلانی و اخلاقی ورزشکاران ما را به مخاطره بیاندازد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف بدنسازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت فدراسیون بدنسازی با تاکید بر اینکه پلیس از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می‌کند، گفت: ورزش، شادابی و طراوت و سرزندگی را به همراه دارد و ترویج و توسعه ورزش چه ورزش همگانی و چه ورزش حرفه‌ای نیاز همه جوامع از جمله جامعه ماست و همه باید به این موضوع توجه کنیم.

رحیمی بدنسازی را ورزشی مفرح و ارزشمند توصیف کرد و گفت: به همین دلایل هم هست که این ورزش مورد توجه و اقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته و جزو ورزش‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. پلیس هم از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اصل قرار دادن قانون و مقررات در تمام امور، گفت: پلیس حمایت همه جانبه خود از فدراسیون رسمی و قانونی را اعلام و از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در پایتخت و کشور عزیزمان حمایت کنیم.

رحیمی در عین حال گفت: معیار و مبنای عمل پلیس قانون و مقررات جاری کشور است. در همین راستا هم پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون بدنسازی کشور با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی خواهد کرد چرا که وجود چنین باشگاه‌هایی می‌تواند سلامت جسمانی، عقلانی و اخلاقی ورزشکاران ما را به مخاطره بیاندازد.

نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی کشور نیز در این دیدار از حمایت‌های پلیس پایتخت قدردانی کرد و گفت: در تهران حدود پنج هزار باشگاه بدنسازی رسمی و قانونی  فعال است و برای ساماندهی باشگاه های بدنسازی و حمایت از باشگاه های معتبر و برخورد با باشگاه های غیرمجاز نیازمند حمایت‌های پلیس در برخورد با افرادی متخلف در این حوزه هستیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.