پشت کردن معامله‌گران به طلا /صعود ادامه‌دار بیت کوین

با از سرگیری افزایش بازدهی ایالات متحده، قیمت طلا کاهش یافت

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالاتر حرکت کرد و در حدود 41هزار و 500 دلار تغییر کرد. یک حرکت نزولی در نمودار روزانه بیت کوین از دست رفته است که می تواند خریداران کوتاه مدت را فعال نگه دارد

براساس گزارش اقتصادنیوز، با افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا که با تقاضای امن ناشی از جنگ جاری در اوکراین و تأثیر بالقوه آن بر اقتصاد جهانی مقابله کرد، طلا صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت.

معاملات آتی طلا با 0.13 درصد کاهش به 1953 دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، روز پنجشنبه افزایش یافت.

شاخص بازدهی خزانه داری 10 ساله آمریکا پس از کاهش از بالاترین سطح سه ساله در روز چهارشنبه به روند صعودی بازگشت. بازده اوراق قرضه آمریکا بیش از انتظارات مبنی بر افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو افزایش یافته است.

سرمایه گذاران اکنون منتظر نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هستند که در یک رویداد صندوق بین المللی پول در اواخر روز سخنرانی خواهند کرد. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، یک روز بعد سخنرانی خواهد کرد.

برایان لان، مدیر عامل GoldSilver Central به رویترز گفت: «از آنجایی که سطح بحرانی 2000 دلار شکسته نشده است، مردم شاید تصمیم گرفته‌اند که سود ببرند. و وجوه را به سهام یا حتی اسناد خزانه کوتاه‌مدت منتقل کنند.»

لان افزود: طلا در کوتاه مدت به دنبال تثبیت خواهد بود و در حال حاضر در حدود 1940 تا 1960 دلار در هر اونس است.

صعود برای سه روز متوالی

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالاتر حرکت کرد و در حدود 41هزار و 500 دلار تغییر کرد. یک حرکت نزولی در نمودار روزانه بیت کوین از دست رفته است که می تواند خریداران کوتاه مدت را فعال نگه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.