تیراندازی افراد مسلح به یک پاسگاه در زاهدان

مهاجمان بزدل بلافاصله فرار کردند

مقارن ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته حدود سه نفر شرور مسلح ناشناس اقدام به تیر اندازی به دیوار پشت پاسگاه کرده و قصد داشتند که نگهبانی پشت بام پاسگاه را مورد هدف قرار دهند

ایرنا نوشت : فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به تیر اندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه قلعه بید این شهرستان از پاسخ کوبنده و شروع تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان این تیراندازی خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی امروز در زاهدان اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته حدود سه نفر شرور مسلح ناشناس اقدام به تیر اندازی به دیوار پشت پاسگاه کرده و قصد داشتند که نگهبانی پشت بام پاسگاه را مورد هدف قرار دهند که با پاسخ قاطعانه ماموران شجاع و دلیر پاسگاه مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد مهاجم بزدل بلافاصله فرار را بر قرار ترجیح داده و از محل متواری شده اند خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامات ضد امنیتی با شدیدترین پاسخ پلیس روبرو شده و سرکوب و قلع و قمع می شوند.

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: تحقیقات تخصصی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شده است و این افراد از چشم تیزبین پلیس مخفی نخواهند ماند و پس از دستگیری نتیجه اطلاع رسانی خواهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.