عذرخواهی خواننده لس‌آنجلسی بعد از دریافت دلارها/ طرفداران مرا ببخشند!

این خواننده در پیام ویدئویی روز پنج‌شنبه خود گفت: «ما در کشور خودمان نمی‌توانیم دیدار داشته باشیم و مجبوریم در کشورهای همسایه ملاقات کنم. من سال‌ها پیش تصمیم گرفتم که برای دیدار شماها به قوانین این کشورها احترام بگذارم»

به گزارش  فارس، یکی از خواننده لس‌آنجلسی که نوروز امسال علنا اعلام کرد بخاطر برگزاری کنسرت در کشورهای عربی آهنگ خلیج فارسش را نمی‌خواند، حالا بعد از کسب دلارها و به منظور تضمین کنسرت‌های بعدی با انتشار یک پیام ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارانش خواست او را ببخشند.

این خواننده در پیام ویدئویی روز پنج‌شنبه خود گفت: «ما در کشور خودمان نمی‌توانیم دیدار داشته باشیم و مجبوریم در کشورهای همسایه ملاقات کنم. من سال‌ها پیش تصمیم گرفتم که برای دیدار شماها به قوانین این کشورها احترام بگذارم».

به راستی این حرف و واکنش خواننده چه معنایی می‌تواند داشته باشد بجز اینکه می‌خواهد با این واکنش، از ریزش بیشتر مخاطبینش جلوگیری کند و از آن مهمتر، کنسرت‌های آتی‌اش را تضمین کند تا بتواند بازهم برای کشورهای عربی از خلیج بدون فارس بخواند و بازهم بعد از دریافت دلارها بیاید و واکنشی اینچنین نشان بدهد.

از واکنش‌ها و حواشی این خواننده از هفته‌های پیش تا امروز هر کسی می‌تواند با یک استدلال ساده و متقن به این یقین برسد که تمام این هنرمندنماها طفیلی یک مشت دلار بوده و در طول تمام این سال‌ها هرچه شعار وطن پرستی سر داده‌اند، تنها شیوه‌ای بوده برای جذب حداکثری مخاطب جهت پر کردن سالن‌های کنسرت و درآمد و گذران خوش‌گذرانی‌ها ولاغیر!

به نظر می‌رسد این اقدام سخیف خواننده مذکور جز توهین به شعور مخاطبانش، مفهوم دیگری نداشته باشد. چرا که به زبانی دیگر مضمون حرفش این است که منتظر بودم کنسرت‌هایم تمام شوند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و از شما عذرخواهی کنم!

این خواننده لس‌آنجلسی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار ایندیپندنت فارسی در پاسخ به دلیل اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در کشورهای منطقه مثل امارات، با اشاره به این موضوع که من خواننده هستم و سیاسی نیستم گفته بود: مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر است و من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم! وی همچنین گفته بود نمی‌خواهد با اجرای این آهنگ، فرصت برگزاری کنسرت در این کشورها را از دست بدهد.قطعا این جمله در ذهن هرکسی که در جریان این رویداد تاسف‌برانگیز باشد متبادر می‌شود که: این معذرت خواهی را کسی قبول نمی‌کند. به زبانی ساده اگر راست می‌گفت نباید می‌پذیرفت، نه اینکه دورهایش را بزند بعد بیاید معذرت‌خواهی!

 البته همان زمان تصاویری منتشر شد که از عدم استقبال مخاطبان از کنسرت ایروان این خواننده خبر می‌داد. بی‌شک این عدم استقبال مخاطبان حکایت از معترض بودن به اظهارنظر جنجالی او درباره خلیج‌فارس داشت. جالب اینکه اکثر صندلی‌های کنسرت در سایت فروش بلیط در زمان آغاز مراسم  آزاد بودند و کسی بلیت‌شان را نخریده بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.