هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شوند

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور را تشریح کرد

علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور گفت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

به گزارش فارس، مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ کرج-قزوین با 135 هزار تردد، آزادراه‌ تهران-کرج با 132 هزار تردد و آزادراه کرج‌-تهران با 121 هزار تردد، ثبت شد.

آشوری در تشریح محدودیت‌‌های ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت:‌ در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

او اضافه کرد: در محور هراز ‌نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16:00 تا 22:00 امروز ‌‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است. در هراز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 06:00 تا 24:00 امروز ممنوع است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.