پیام الکاظمی به داعش؛فقط گزینه‌ مرگ روی میز است

نخست‌وزیر عراق خطاب به گروه تروریستی داعش گفت همانطور که سرکرده‌های پیشین‌تان را نابود کردیم، سرکرده جدیدتان را هم از میان خواهیم برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی الکاظمی در جریان نظارت بر مرحله دوم عملیات «اراده سخت» در غرب الانبار و دیدار با رهبران عملیات و دستگاه‌های امنیتی عراق گفت: من از شما رهبران، افسران و قهرمانان در نیرو‌های امنیتی قدردانی می‌کنم که به وظایف ملی، انسانی و اخلاقی خود در قبال حمایت از عراق و شهروندان عراقی عمل می‌کنید.

به گزارش الفرات نیوز، نخست وزیر عراق بر لزوم پایبندی به اوامر نظامی و دستورات صادره از سوی فرماندهی تأکید کرد و گفت: من به داعشی‌ها می‌گویم شما ما را در تمام زمینه‌های نظامی و امنیتی آزمایش کردید. ما امروز پیروزی پشت پیروزی به دست می‌آوریم و شما شکست پشت شکست. هیچ گزینه‌ای در مقابلتان جز مرگ نیست و جز با نابودی‌تان آرام نخواهیم شد.

الکاظمی نیرو‌های امنیتی در وزارت دفاع و کشور، مبارزه با تروریسم و الحشد الشعبی را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما حامیان ما هستید. شما کسانی هستید که از شرافت وطن و سرزمین آن حمایت می‌کنید. شما تاریخ را می‌نویسید و شر تروریسم را از عراق و جهان دور می‌کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.