دست برتر ایران در نبرد اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی

روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن در سرمقاله امروز(شنبه) خود از ایران به عنوان” پیروز میدان نبرد اطلاعاتی علیه رژیم صهیونیستی ” نام برد.

به گزارش ایرنا، این روزنامه با اشاره به خبر منتشره از سوی شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در خصوص ارسال مدارکی از عکس‌ها و نقشه های انبارهای تسلیحات هسته ای، میکروبی و شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط یک میانجی اروپایی از سوی تهران برای تل آویو نوشت: این امر حکایت از آن دارد که نبرد اطلاعاتی و جنگ روانی میان دو طرف به طور بی سابقه ای شدت گرفته است.

سرمقاله روزنامه مزبور افزود:این رویداد همچنین ثابت می کند که ایران زمام امور را در اختیار گرفته و به پیروزی در این نبرد نزدیک تر شده است، برعکس سال های گذشته که مزدوران اسراییل توانستند تعدادی از دانشمندان هسته ای ایران را ترور کنند.

رای الیوم اقدام یاد شده ایران را “در بردارنده دو پیام اساسی” دانست که عبارتند از:

اول : موضوع یادشده در بردارنده یک پیام تهدیدآمیز از سوی تهران است، دال بر اینکه در صورت شکل گیری هر گونه اقدام تجاوزکارانه از سوی اسراییل علیه ایران، تاسیسات و انبارهای یاد شده به هدف اصلی حملات انتقامجویانه ایران تبدیل خواهند شد.

دوم: اقدام یاد شده همچنین دقت توان اطلاعاتی ایران را به اثبات می رساند که می تواند به تاسیسات یاد شده راه یافته و از آنها تصویر بردارد، زیرا به گفته منابع ایرانی تمامی عکس‌های یاد شده زمینی بوده اند و عکس های هوایی نبوده اند که معمولا توسط پهپادها و ماهواره ها انجام می گیرد. مهم تر از همه اینکه موارد عکس برداری شده انبارها و تاسیسات جدیدی هستند که اسرائیل با استفاده از اقدامات گمراه کننده و محرمانه، تسلیحات هسته ای و میکروبی و شیمیایی که در سطح بین الملل به عنوان سلاح های غیرقانونی شناخته می شوند را به انبارها و تاسیسات یاد شده انتقال داده است.

سرمقاله این روزنامه همچنین تاکید کرد:بی هیچ شک و تردیدی تصاویر یاد شده برای نهادهای امنیتی – اطلاعاتی اسراییل ویرانگر خواهند بود به ویژه در این زمان که در سرزمین های اشغالی فلسطین و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ دچار شکست اطلاعاتی نظامی شده است که طی آن چهار عملیات چریکی در تل آویو و بئر السبع و الخضیره و بنی براک به وقوع پیوستند و توسط نیروهای مسلح مقاومت ۱۴ شهرک نشین اسراییلی کشته و ده ها تن دیگر مجروح شدند.

رای الیوم از ایران به عنوان برنده تمامی میدان های نبرد با رژیم صهیونیستی یاد کرده و در همین رابطه توضیح داد : به عنوان مثال اسرائیل پس از انهدام شماری از نفتکش هایش در دریای عرب و دریای سرخ در جنگ نفتکش ها شکست خورد و دچار ترس و وحشت شده و مجبور شد حمله علیه کشتی های ایران را به طور کامل متوقف کند.اسراییل همچنین بزرگ ترین پایگاه موساد در اربیل در شمال عراق را از دست داد و طی آن ایران در واکنشی پایگاه یاد شده را موشک باران کرد.

سرمقاله مزبور با اشاره به اینکه گروه های مقاومت هم پیمان ایران یعنی حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه یک سال پیش به مدت بیش از ۱۱ روز طی نبرد ” سیف القدس “( شمشیر قدس ) شهرک های اسراییلی همجوار خود را موشک باران کردند و رابطه اسراییل با جهان قطع شد، تاکید کرد: نبرد یاد شده را می توان بزرگ ترین پیروزی ایران علیه اسراییل قلمداد کرد.

رای الیوم وضعیت موجود برای رژیم اشغالگر قدس را “تیره و تار” توصیف کرده و ابراز داشت: در آینده وضعیت یاد شده بیش از پیش تیره و تار خواهد شد به ویژه با توجه به اینکه رابطه اسراییل با روسیه به دنبال حمایت تل آویو از “ولودیمیر زلنسکی” ،رئیس‌جمهوری اوکراین دچار تنش شده است.

این روزنامه فرامنطقه ای چاپ لندن درپایان سرمقاله امروز خود از عکس‌برداری از انبارهای تسلیحات هسته ای، میکروبی و شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ایران در عمق خاک سرزمین های اشغالی فلسطین به عنوان “پیروزی بزرگ اطلاعاتی ایران علیه اسراییل” یاد و تاکید کرد: بدون هیچ شک و تردیدی ایران ضربه های دیگری بر پیکره ساختار اطلاعاتی امنیتی اسراییل به ویژه در زمینه حملات سایبری انجام داده که تا کنون آنها را علنی نکرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.