رئیسی: هرکس موجب ناامیدی جامعه شود در راستای هدف دشمن گام برمی‌دارد

مردمی بودن دولت به این است که مردم در صحنه های مختلف احساس مسئولیت کنند

رئیس جمهور گفت: امروز راهبرد نظام، ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد ناامیدی است. لذا هر کسی که موجب یأس و نا امیدی در جامعه شود، بخواهد یا نخواهد در راستای راهبرد دشمنان گام برمی‌دارد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه شب در جمع صمیمی مردم در مسجد امیرالمومنین کهنز شهریار با تسلیت شهادت حضرت علی(ع)، با اشاره به برنامه‌های سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران، اظهار کرد: در جلسه شورای اداری، مشکلات مختلف این شهرستان‌ها و دغدغه‌های مردم مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

به گزارش  فارس، وی گفت: در این جلسه مقرر شد ارتقای وضعیت فرمانداری شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه که از جمله مطالبات مردم این شهرستان است، پس از بررسی‌های کارشناسی در جلسه هیأت دولت مطرح شود.

رئیس جمهور افزود: در جلسه شورای اداری همچنین موضوعات حمل و نقل، مترو و آب شرب این مناطق مورد بررسی قرار گرفت و دولت این مسائل را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: جوانان همواره کارآمدی و توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند. در دولت معتقد به میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلاب هستیم و باور داریم موفقیت همه قوا در گرو حضور مردم و جوانان است.

وی گفت: مردمی بودن دولت به این است که مردم در صحنه های مختلف احساس مسئولیت کنند و دولت نیز زمینه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه‌ها فراهم کند.

رئیس جمهور، مسجد را پایگاه حضور و مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم دانست و افزود: مساجدی که نسبت به تقویت حضور مردم فعال هستند، پشتوانه ارزشمندی برای انقلاب و نظام بوده و در پیشبرد برنامه‌های دولت نیز نقش مهمی دارند.

 رئیسی بیان کرد: موضوعات فرهنگی از دغدغه‌های جدی مردم است و مساجد می‌توانند در این عرصه نیز به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: مسجد سنگر است و جوانان عزیز این سنگر را رها نکنند. امروز بسیاری از مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با حضور فعال جوانان و مردم در مساجد قابل حل و فصل است.

رئیس جمهور ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم را مورد تأکید قرار داد و افزود: آنان در آزمون الهی موفق و سربلند بودند و امروز ما نیز باید تلاش کنیم در آزمون خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان موفق باشیم.

 رئیسی تأکید کرد: امروز راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است. لذا هرکس با سخن و اقدام خود موجب تقویت امید در بین مردم شود در مسیر راهبرد نظام حرکت می‌کند و هر کسی که موجب یأس و نا امیدی در جامعه شود، بخواهد یا نخواهد در راستای راهبرد دشمنان گام برمی‌دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان به دنبال ناامید کردن مردم هستند، گفت: امروز مصمم هستیم با پیروی از فرهنگ «ما می‌توانیم» حاج قاسم سلیمانی و برغم خواست دشمنان، مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف کرده و در مسیر پیشرفت و آبادانی روزافزون گام برداریم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.