فرامرز قریبیان «اکبر شاه» می‌شود

بازگشت دوباره آقای بازیگر به سینما

قریبیان برای نقش اصلی فیلم «اکبرشاه» قرارداد بسته‌است اما شرطش برای حضور در پروژه پایان کامل کرونا بوده است تا هیچکس از عوامل اثر در خطر نباشد.

مریم دوباره، شهروند آنلاین:‌ کمتر از یک سال پیش بود که فرامرز قریبیان از بازیگری خداحافظی کرد، درست در جشنواره فیلم فجر پارسال، حالا چند ماه مانده به جشنواره فیلم فجر خبر آمده که قریبیان به سینما بازگشته‌ است، فرامرز قریبیان «اکبر شاه» می‌شود در فیلمی از علی‌رویین‌تن!

قریبیان در نشست فیلم «خروج» به کارگردانی حاتمی‌کیا در جشنواره سال گذشته درباره دلیل خداحافظی‌اش گفته بود که از سینما می‌روم چون دیگر حوصله غرض‌ورزی مسئولین سینمایی را ندارد.

قریبیان که به گفته خودش بعد از فیلم «گناهکاران» در جشنواره شرکت نکرده بود و 7 سال هیچ فیلمنامه‌ای را قبول نکرده بود اعلام کرد که دلش می‌خواست با یک فیلمنامه خاص کارش را خاتمه دهد و «خروج» آخرین فیلمش است و از سینما خداحافظی می‌کند.

قریبیان البته دلخوری هم از چند سال پیش به دل داشت. همان سالی که فیلم«عصبانی نیستم» رضا درمیشیان در جشنوار فیلم فجر به نمایش درآمد و فرامرز قریبیان داور جشنواره بود.

او درباره اتفاقی که آن سال رخ داد گفت: من چند سال قبل جزو داوران جشنواره بودم، قرار بود به نوید محمدزاده برای فیلم «عصبانی نیستم» جایزه بدهند، همان سال این قضیه را علنی کردم.

آن سال خودم با یکی از سایت‌های سینمایی تماس گرفتم و گفتم، آیا شما برای مصاحبه صحبت‌ها را ضبط می‌کنید که گفتند بله و من هم توضیح دادم ماجراها را و خواستم از طرف من منتشر کنند.

آن روزها آقای رضاداد دبیر بود. می‌دیدم همه پچ‌پچ می‌کنند که اگر فیلم “عصبانی نیستم” را تحویل بگیریم، مجلس گفته که جشنواره را به هم می‌ریزد. می‌شنیدم که می‌خواهند رای را عوض کنند.

بعد هم در سالی دیگر پسرم فیلم داشت و من تهیه‌کننده فیلمش بودم. اما برخوردهای دیگری دیدم. به همین  دلیل من ترجیح می‌دهم با این شرایط دیگر در سینما نباشم.

اما به نظر می‌رسد دلخوری‌های آقای بازیگر در کمتر از یک سال برطرف شده،‌ او با سینما آشتی کرده و قرار است در فیلمی از علی رویین‌تن به ایفای نقش بپردازد.

قریبیان برای نقش اصلی فیلم «اکبرشاه» قرارداد بسته‌است اما شرطش برای حضور در پروژه پایان کامل کرونا بوده است تا هیچکس از عوامل اثر در خطر نباشد.

بنا به انتخاب فرامرز قریبیان تیم تولید قرار است تا پایان کامل کرونا منتظر بماند و بعد از آن فیلمبرداری را آغاز کند.

رویین‌تن گفته: «حضور قریبیان در این پروژه برای ما اتفاقی بسیار بزرگ و جذاب است و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم.»

اکبرشاه داستان پیرمردی است که در برهه‌ای از زمان تصمیم می‌گیرد تا تمام اتفاقاتی که در گذشته برایش افتاده را جبران کرده و تغییر دهد. نقش اصلی که همان اکبرشاه است را در این فیلم فرامرز قریبیان بازی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.