عادل و تلویزیون؛ نزدیک میشم، دور میشم!

هواداران فوتبال منتظر تماشای بازی‌های جام‌جهانی با صدای فردوسی‌پور هستند

عادل فردوسی‌پور شایعات موجود درباره اینکه برای بازگشت به صداوسیما شرط گذاشته را تکذیب کرد تا موضوع بازگشتش قوت بگیرد.

شهروندآنلاین: موضوع بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون و از سرگرفته شدن گزارش‌هایش روی مسابقات فوتبال مربوط به امروز و دیروز نیست و از دو سه سال قبل همواره وجود داشته است. بعد از حضور جبلی در رأس سازمان صداوسیما یکی از اولین پرسش‌ها از او درباره بازگشت فردوسی‌پور به شبکه سوم سیما و اجرای برنامه‌های فوتبالی بود. اگرچه رئیس سازمان همان موقع از بازگشت عادل استقبال کرد اما حالا با گذشت نزدیک به یکسال این مسأله شکل عملی به خود نگرفته است!

طی دو سه روز گذشته با کنار گذاشته شدن سروش صحت از برنامه کتاب‌باز بار دیگر پای عادل فردوسی‌پور وسط کشیده شد و خیلی‌ها جدایی مجریان باتجربه سازمان صداوسیما را به موضوع انتقاد از مدیران کنونی سازمان تبدیل کردند. در نهایت درباره فردوسی‌پور کار به اینجا کشید که او با مسئولان صداوسیما برای بازگشت به تلویزیون صحبت‌هایی داشته و یک شرط بزرگ گذاشته که اجرایی کردنش در شرایط کنونی محقق نمی‌شود.

درباره فردوسی‌پور گفته می‌شد که او برای شبکه سوم سیما شرط گذاشته که برنامه فوتبال‌برتر با اجرای محمدحسین میثاقی تعطیل شود تا او بتواند یک برنامه به شکل برنامه نود را دوباره از سر بگیرد و البته رقابت‌های فوتبال را نیز گزارش کند. شنیده‌ها تا جایی پیش رفت که حتی گفته شد صداوسیما درخواست فردوسی‌پور را برای تعطیلی فوتبال برتر رد کرده و به همین خاطر بازگشت او منتفی شده است.

با زیاد شدن شایعات اما صفحه هواداری فردوسی‌پور در اینستاگرام مصاحبه‌ای کوتاه از او منتشر کرد و به شایعات پاسخ داد. این گزارشگر و مجری باتجربه گفته است:‌ «برای بازگشت به شبکه سه هرگز شرطی نگذاشته‌ام که برنامه فوتبال‌برتر یا هر برنامه دیگری تعطیل شود. این خبر کذب محض است.»

این صحبت‌های فردوسی‌پور نشان از علاقه او برای بازگشت به تلویزیون دارد. عادل به‌نوعی با این جملات چراغ سبز نشان داده تا با هرعنوانی به صداوسیما برگردد و کارش را بعد از حدود 3 سال از سر بگیرد. متن تکذیب فردوسی‌پور بر شایعات اخیر می‌تواند نشانه‌هایی از تمایل او برای بازگشت به دوران گزارشگری فوتبال باشد.

با نزدیک شدن به رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال در قطر و گروه جذابی که تیم‌ملی ایران در آن قرار گرفته، خیلی‌ها از حالا انتظار بازگشت فردوسی‌پور به دنیای گزارشگری را می‌کشند تا بازی‌های تیم‌ملی را در قطر با صدای این گزارشگر تماشا کنند. اتفاقی که رخ دادنش در اختیار صداوسیما و البته مدیران شبکه سوم سیماست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.