من رهبری هستم که بریتانیا نیاز دارد

کیوسک؛ نگاهی به صفحه اول روزنامه‌های جهان، یکشنبه 24 آوریل 2022

من رهبری هستم که بریتانیا نیاز دارد؛ ساندی اکسپرس اظهاراتی از بوریس جانسون در دفاع از نخست‌وزیری خود کار کرده. او 10 اقدام مهم را که قرار است در چند روز آینده به قانون تبدیل شود، به عنوان مدرکی برای اثبات خود ارائه کرده و گفته است: «چه در پاسخ به حمله غیرقانونی پوتین و چه رویارویی با کرونا، ما هدایت و رهبری لازم را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز ارائه می‌کنیم.» این در حالی است که رسوایی موسوم به پارتی گیت همچنان در داونینگ استریت ادامه دارد.

نیویورک تایمز

 

تسلیحات سنگین کمک به اوکراین در حالی از راه رسیده است که این کشور در دفاع از شرق، قدرت گرفته. نیویورک تایمز در این گزارش به کشمکش نظامیان روس برای نزدیک شدن به کی‌یف اشاره کرده است. این روزنامه مقاله‌ای درباره دیپلمات سابق آلمانی که به مهره پوتین در آلمان تبدیل شد، منتشر کرده است.

اکسپرس

 

من رهبری هستم که بریتانیا نیاز دارد؛ ساندی اکسپرس اظهاراتی از بوریس جانسون در دفاع از نخست‌وزیری خود کار کرده است، نخست وزیر 10 اقدام مهم را که قرار است در چند روز آینده به قانون تبدیل شود، به عنوان مدرکی برای اثبات خود ارائه کرده. جانسون گفته است: «چه در پاسخ به حمله غیرقانونی پوتین و چه رویارویی با کرونا، ما هدایت و رهبری لازم را در زمان‌های چالش‌برانگیز ارائه می‌کنیم.»  این در حالی است که رسوایی موسوم به پارتی گیت همچنان در داونینگ استریت ادامه دارد و نمایندگان مجلس عوام هفته گذشته از تحقیقات در مورد اینکه آیا نخست‌وزیر آنها را گمراه کرده یا خیر، حمایت کردند.

تایمز

تحقیقات ساندی تایمز ادعا می‌کند که اوکراین چندین سال بارها از بریتانیا درخواست خرید تسلیحات کرده اما سه نخست‌وزیر متوالی انگلیس آن را رد کردند. سر مایکل فالون، وزیر دفاع در دوران دیوید کامرون و ترزا می، گفته بودند که کی‌یف می‌خواهد از انگلیس تسلیحات بخرد، اما درخواست اوکراین در آن زمان در کابینه مسدود شده زیرا وزرای انگلیسی معتقد بودند نباید کاری برای تحریک بیشتر روسیه انجام شود.

تلگراف

 

به گزارش ساندی تلگراف، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس، بی‌ بی‌ سی را متهم کرده که در گزارش خود از معامله مهاجرتی بحث‌برانگیز دولت با رواندا، بیگانه‌هراسی کرده است. خانم پاتل مصاحبه‌ای با این روزنامه داشته و در آن از سوالاتی که خبرنگاران بی بی سی از او پرسیده‌اند، انتقاد می‌کند.

بر اساس طرح جدید مهاجرتی انگلیس افرادی که تصور می‌شود به طور غیرقانونی وارد بریتانیا شده‌اند، به رواندا منتقل می‌شوند، جایی که بررسی می‌شوند و در صورت موفقیت، به اقامت طولانی مدت در این کشور آفریقایی می‌رسند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.