بلیت بازی‌های ایران در جام‌جهانی؛ 6 میلیون ناقابل!

ثبت‌نام برای سفر به قطر و تماشای تیم‌ملی فوتبال شروع شد

با اعلام سایت فدراسیون فوتبال ثبت‌نام برای خرید بلیت بازی‌های ایران در جام‌جهانی قطر شروع شده است.

شهروندآنلاین: از زمانی که رقابت‌های جام‌جهانی قطر قرعه‌کشی و مشخص شد که تیم‌ملی ایران باید با انگلیس، آمریکا و یک تیم از اروپا بازی کند، بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال به فکر تدارک برای سفر به قطر و تماشای بازی‌های تیم‌ملی در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان افتاده‌اند.

اگرچه تورهای زیادی برای جام‌جهانی از سوی آژانس‌های هواپیمایی ایجاد شده و ثبت‌نام‌هایی نیز صورت گرفته اما سوال اصلی درباره سفر به قطر در زمان جام‌جهانی قیمت بلیت‌ بازی‌های تیم‌ملی در این تورنمنت بوده است.

طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره قیمت بلیت بازی‌های ایران مطرح شده و انتشار قیمت‌های گزافی را نیز شاهد بودیم. حالا با گذر از این شایعات، فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرده که همه‌چیز را درباره بلیت بازی‌های ایران مشخص می‌کند.

فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی سامانه ثبت‌نام برای خرید بلیت در مسابقات جام‌جهانی را بازگشایی کرده و آدرس آن را در اختیار عموم گذاشته است. در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص قرعه‌کشی خرید بلیت مسابقات تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی، ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت آغاز شده و طبق برنامه در سامانه ticket.ffiri.ir تا ساعت ٢٤ روز سه‌شنبه ٦ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.»

موضوع مهمی که فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرده درباره قیمت بلیت‌هاست تا شایعات موجود درباره بلیت‌های گرانقیمت که حتی تا 80 میلیون تومان هم شایعه شده بود، از بین برود. فدراسیون فوتبال در این باره گزارش داده: «قیمت بلیت‌ها به ترتیب ۲۵۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ ریال قطر به ترتیب در درجه‌های ۳، ۲ و ۱ بر اساس قیمت روز تبدیل ریال قطر به ریال ایران محاسبه و مبلغ نهایی به برندگان قرعه‌کشی جهت پرداخت در مهلت معین اعلام خواهد شد.»

با بررسی نرخ ریال قطر در حال‌حاضر به‌صورت تقریبی می‌شود قیمت بلیت‌های جام‌جهانی را محاسبه کرد. هر ریال قطر در بازار 4 اردیبهشت ماه ایران 7 هزار و 640 تومان ارزش دارد که بر همین اساس، قیمت هر بلیت بازی ایران بر اساس درجه‌بندی از یک تا سه به‌ترتیب، ۶ میلیون و ۱۱۲ هزارتومان، ۴ میلیون و ۵۸۴ هزارتومان و یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.