ساماندهی کارکنان دولت به صحن می آید

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نهایی‌شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت تا آخر فصل بهار خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،«ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون، گفت: این طرح پس از چندین ماه بررسی در کمیسیون اجتماعی نهایی و برای اینکه به رأی نمایندگان گذاشته شود، به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه در نامه‌ای با امضای ۱۷۵ نماینده از هیات رئیسه مجلس درخواست شد، این طرح در اولویت بررسی قرار گیرد، افزود: این طرح به زودی در صحن مجلس بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مطابق اعلام معاونت قوانین مجلس مشکل اصل ۷۵ قانون اساسی این طرح که درباره بار مالی آن برای دولت است، برطرف شده است”، گفت: کار گروهی متشکل از مسئولان سازمان اداری استخدامی، نمایندگان طراح و همچنین مرکز پژوهش‌ها نیز تشکیل شده است تا بار دیگر این طرح چکش کاری شود.

اسماعیلی گفت: هرگونه اختلاف نظر احتمالی درباره این موضوع، در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهوری، رئیس مجلس و رئیس کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در جلسه اخیر رئیس مجلس، رئیس سازمان امور استخدامی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص این طرح مقرر شد، تا آخر فصل بهار این طرح در مجلس تصویب و ایرادات شورای نگهبان نیز برطرف و قانون برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.