اختصاص وام ودیعه مسکن برای گروه‌های خاص

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد تومان، وام ودیعه مسکن برای گروه‌های خاص مانند خانواده شهدا و ایثارگران در قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، اصلانی افزود: برای تعلق وام ودیعه مسکن به دیگر گروه ها هم درحال پیگیری هستیم و مبلغ آن نیز در دست بررسی است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در مورد امکان ویرایش متقاضیان نهضت ملی مسکن هم گفت: امکان ویرایش برای کسانی که شهر مورد نظر خود را به اشتباه انتخاب کرده بودند و انطباقی با محل سکونت شان نداشت ایجاد شده است.

اصلانی افزود: این گروه از متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را ویرایش کنند اما کد ملی و شماره تلفن همراه که اساس ارتباط فرد متقاضی با سامانه است قابل تغییر نیست .

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره متقاضیان مسکن شهر پردیس نیز افزود: ویرایش در سامانه نهضت ملی مسکن در پردیس صرفا برای خانواده هایی که 5 سال سابقه سکونت در این شهر را دارند امکان پذیر است و کسانی که سابقه سکونت در پردیس را ندارند و در تهران ساکنند مجاز به انتخاب این شهر نیستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.