افزایش پایگاه‌های امدادی در دستور کار

رئیس جمعیت هلال‌احمر:

دکتر پیرحسین کولیوند در جریان دیدار چهره‌به‌چهره با کارکنان سازمان امدادونجات با اشاره به مجاهدت‌های امدادگران و پرسنل سازمان امدادونجات در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان، از نوسازی ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی در عملیات‌ها خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در جریان این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های امدادگران و پرسنل سازمان امدادونجات در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان، از نوسازی ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی در عملیات‌ها خبر داد.

او افزود: «موضوع مهم دیگر تعداد پایگاه‌های امدادونجات در سطح کشور است که ضرورت دارد تا تعداد آنها در راستای امدادرسانی سریع‌تر افزایش یابد و یک پوشش سراسری در سطح کشور ایجاد شود.»

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: «علاوه بر ضرورت افزایش پایگاه‌های امدادونجات، بهره‌گیری از فناوری و تجهیزات مدرن نیز باید مورد توجه قرار گیرد و مشخصا در همین راستا تجهیز پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در دستور کار است تا کیفیت امدادرسانی در کنار سرعت در امدادرسانی ارتقا یابد.»

دکتر کولیوند تاکید کرد: «امروز امدادگران هلال‌احمر با کمترین دریافتی در سخت‌ترین شرایط‌ممکن مشغول خدمت هستند. به‌همین علت بهبود وضعیت معیشت امدادگران از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر است و امید است در سال‌جاری‌ در این خصوص‌ اتفاقات مثبتی رخ دهد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.