بیستمین سفر استانی رئیس‌جمهوری کلید خورد/ رئیسی وارد قزوین شد

رئیس‌جمهوری و هیات همراه بعدازظهر امروز چهارشنبه در قالب سفرهای استانی به قزوین سفر کردند

رئیسی در بدو ورود به قزوین گفت در این سفرها نسبت به رفع سریع مشکلات در استان‌ها تصمیم می‌گیریم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جریان سفر به استان قزوین با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین گفت: این استان ظرفیت زیادی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد و از همه مهمتر نیروی تحصیل کرده و دانشگاهی آن است.

آیت‌الله رئیسی گفت: مراکز علمی و فرهنگی از دیگر مواهب استان قزوین است که برای همه کشور به خصوص مرکز کشور نقش آفرین است. مشکلاتی در این استان وجود دارد که با حضور مسوولان استان بررسی شده و از مشکلات و کاستی ها باخبر هستیم و اواویت ها مشخص شده است.

رئیس‌جمهوری افزود: بعد از سفر وزرا به شهرستان های این استان گزارش آنها در شورای اداری و مصوبات مربوط اعلام می‌شود تا مردم که بهترین داور و قاضی هستند از کار خادمان خود مطلع شوند. بعد از شناسایی مشکلات استان در مرحله بعد برای پیگیری سایر موارد اقدام خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا، افزود: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان شهیدپرور قزوین با سه هزار شهید و هفت هزار جانباز و ایثارگر حضور یابم. لازم است به همه شهدای بزرگوار استان، نام‌آوران، حکما و فلاسفه استان ادای احترام کنم که استان قزوین چهره آنها را نه تنها برای قزوینی‌ها بلکه به جهان اسلان به عنوان چهره فریخته و نام آور معرفی کرده است.

رئیس‌جمهوری با ادای احترام به همه شهدا و خانواده معظم آنها، افزود: این سفرهای استانی لازم است ولی آنچنان دلنشین نیست چون شرایط کرونایی اجازه حضور در اجتماع مردمی را نمی‌دهد. قزوین، استانی تمدنی و فرهنگی است و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب، خوش درخشیده است و خداوند نام‌آوران این استان امثال ابوترابی را رحمت کند که چهره الهام‌بخش و آزادی‌بخش برای اسرا بودند.

رییس جمهور پیش از این به ۱۹ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد و البرز سفر کرده بود.

این سفر، سومین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیستمین سفر او ظرف هشت ماه گذشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.