کودک ۷ ساله زاهدانی از چنگال آدم‌ربایان رها شد

این پسربچه از مقابل مدرسه‌اش ربوده شده بود

کودکی ۷ ساله پس از ۵ روز اسارت با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان‌وبلوچستان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات این پرونده گفت: «روز 29 فروردین‌ماه سال‌جاری در پی ربایش پسربچه‌ای 7 ساله در یکی از محلات زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند. در بررسی‌های به‌عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک خودروی پژو پارس، کودک را بلافاصله پس از خروج از در مدرسه ربوده‌اند و به‌سرعت از محل متواری شده بودند. با توجه به حساسیت موضوع، به‌منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم‌ربایان را شناسایی کردند. در نهایت مشخص شد، متهمان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.»

سردار طاهری ادامه داد: «سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه عامل اصلی آدم‌ربایی در یکی از محلات زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. دستگیری این متهم منجر به آزادی کودک ربوده شده پس از 5 روز اسارت در شهرستان میرجاوه شد. کودک سپس به زاهدان منتقل و صحیح‌وسالم تحویل والدینش شد و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آدم‌ربا ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.