حریف تدارکاتی عجیب ایران در راه جام جهانی

ماجدی: صحبتی با برزیل و آرژانتین برای دیدار دوستانه نشده است

سرپرست فدراسیون فوتبال در زمینه افشاگری‌های این روزهای فوتبال عنوان کرد: متاسفم به خاطر این کار اما اتفاقی است که افتاد و باید آن را جمع کنیم. همه پرداختی‌ها طبق مصوبه بوده است

سرپرست فدراسیون فوتبال با تکذیب رایزنی برای برگزاری دیدار دوستانه با برزیل و آرژانتین گفت: قرار است با نیوزلند و چند تیم دیگر دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی در حاشیه دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران در خصوص حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی اظهار داشت: بازی با تیم های اروپایی تقریبا منتفی است زیرا تیم‌های قاره سبز  در مسابقات اروپایی هستند و تعداد تیم‌هایی که می‌توانیم با آنها بازی کنیم بسیار کم است. البته سعی بر این است که بهترین تدارکات در راه جام جهانی فوتبال داشته باشیم.

وی صحبت با برزیل و آرژانتین برای دیدار دوستانه را تکذیب کرد و گفت: بازی با نیوزیلند در دستور کار ماست و با یکی ۲ تیم دیگر نیز در حال رایزنی هستیم.

وی همچنین در واکنش به نامه فیفا نیز افزود:  نامه فیفا ارسال شده و جواب آن را دادیم. ان‌شاءالله موردی نخواهد بود. در این نامه درباره مسائلی که بیرون آمد، بود و فیفا خواستار شفافیت درباره مسائلی مانند حضور زنان در ورزشگاه بود که پاسخ آن را دادیم.

افشاگری‌های این روزهای فوتبال از دیگر موضوعات مورد نظر ماجدی بود. وی در این زمینه عنوان کرد: متاسفم به خاطر این کار اما اتفاقی است که افتاد و باید آن را جمع کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال این را هم گفت: همه پرداختی‌ها طبق مصوبه بوده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.