فرمانده سپاه:فصل فجایع غم‌انگیز گذشته است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا تکیه‌گاه مطمئنی برای شما نیست و به بیت عنکبوتی تبدیل شده است کاخ سفید امروز به همراه نظام امنیتی شما یک لانه عنکبوتی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: در گذشته صهیونیست‌ها بی‌رحمانه قتل عام می‌کردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که حتی مجروح شدن یک فلسطینی برای آنها عقوبت فراوانی دارد، دیگر فصل آن فجایع غم‌انگیز برای فلسطین گذشته است.

وی افزود: فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده است، فلسطین مسلح است و مردانش در میانه میدان آماده نبرد هستند و رژیم اسراییل در حال فروپاشیدن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: به شما می‌گویم صهیونیست‌ها سخن مرا می‌شنوند به آنها می‌گویم شما فکر می‌کردید لایه‌های ضخیم امنیتی می‌تواند امنیتی‌ترین رژیم عالم را که مانند یک پادگان است از خطر حملات فلسطینی‌های قهرمان نجات دهد؟؛ دیدید شهیدان محمد حسین، فتحی حازم و شهید ضیا چگونه در قلب سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ در یک شب یک فلسطینی تمام ارتش صهیونیستی و قوای امنیتی او را شکست داد.

سلامی عنوان کرد: شما وضعیت کشتی‌هایتان را در دریا دیدید؛ شما شلیک هزاران راکت نیروهای فلسطینی را در سیف‌القدس و ناتوانی گنبد آهنین‌تان را دیدید، شما همانند اژدها و شیر حزب‌الله را به مسلح در شمال سرزمینی که اشغال کرده‌اید می‌بینید، شما محاصره در قلب جهان اسلام را حس می‌کنید، شما درهم شکستگی نظام سیاسی‌تان را می‌بینید، شما پارگی نظام اجتماعی‌تان را می‌بینید شما می‌بینید که دیگر آمریکا تکیه‌گاه مطمئنی برای شما نیست و به بیت عنکبوتی تبدیل شده است کاخ سفید امروز به همراه نظام امنیتی شما یک لانه عنکبوتی است.

وی افزود: شما می‌بینید آمریکا از افغانستان می‌گریزد، از عراق در حال گریختن است در حاشیه سیاست‌های منطقه جای دارد دیگر نمی‌تواند به شما کمک کند آمریکا برای شما همانند آمبولانسی است که بعد از این که مریض می‌میرد به فریادش می‌رسد. شرارت‌هایتان را خاموش کنید شما می‌دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم پاسخ‌های ما دردناک است، شرایط را برای خود محو خود فراهم می‌کنید، ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید، پاسخ‌های ما را دیده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز هم می‌گویم اگر کوچکترین عمل جاهلانه و شرارت‌آمیزی از شما سر بزند بهتر از من می‌دانید که چه به سر شما خواهد آمد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.