پایان رویای لیورپولی نابغه 8 ساله ایران

آرات حسینی به ایران برگشت؛ سرنوشت او چه می‌شود؟

شهروندآنلاین:چند سالی می‌شود که انتشار ویدیوهای فوتبالی از پسری کم سن و سال که حرکات خارق‌العاده‌ای با توپ انجام می‌دهد در فضای مجازی بازتابی گسترده داشته است. آرات حسینی پسری است که به واسطه استعداد خاص خود، با همراهی پدرش تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاشت و حتی مدتی به انگلیس سفر کرد تا بتواند به آکادمی لیورپول برود و آرزوهای فوتبالی‌اش را دنبال کند. او اما حالا دوباره بدون آنکه بتواند در تیم‌های بزرگ اروپا جایی برای خود دست و پا کند به ایران برگشته و به نظر می‌رسد رویاهای بزرگ او در انگلیس به سر آمده است!

در اوایل حضور آرات و پدرش در انگلیس، در اینستاگرامِ او بیشتر ویدیو‌هایی از هنرنمایی‌اش در منزل و بعضا دریبل‌کردن همبازیانش در زمین‌های کوچک منتشر می‌شد، تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که با توجه به قوانین سفت و سخت این کشور در عقد قرارداد با بازیکنان پایه، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی فقط در آکادمی این باشگاه تمرین می‌کرد.

حالا اما به نظر می‌رسد اوضاع متفاوت شده است. یک‌هفته‌ای می‌شود که آرات به‌ همراه پدرش به ایران برگشته است تا آن‌طور که خودش می‌گوید خواندن و نوشتن به زبان فارسی را یاد بگیرد و در ادامه به کشور دیگری که شاید اسپانیا باشد، مهاجرت کنند تا فوتبالش را در این کشور پی بگیرد. آرات که همچنان شیرینی کودکانه خود را حفظ کرده در مصاحبه‌اش می‌گوید هوای لیورپول خیلی خوب نیست.

این کودک هشت‌ساله در جریان فینال جام حذفی میان هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی مشاهده شد و اعلام کرد که هوای انگلستان با او سازگار نبوده و حالا به ایران برگشته تا بعد از سه‌ یا چهار ماه تحصیل، برای سفر به اسپانیا آماده شود و فعلا در تمرینات یک مدرسه فوتبال در بابل شرکت می‌کند.

بی‌تردید سرنوشت این کودک فوتبالیست با توجه به استعدادها و فیزیک خاصی که دارد، برای خیلی از مردم ایران اهمیت دارد. خیلی‌ها او را یک نابغه در فوتبال می‌دانند، اما راهی که خانواده‌اش برای او در نظر می‌گیرند بسیار اهمیت خواهد داشت. اگرچه او حالا به دنبال سفر به اسپانیا و ادامه فوتبال در این کشور است، اما شاید با توجه به بالاتر رفتن سن آرات بهتر باشد او در ایران پله‌های ترقی را طی کند و با شرایطی بهتر و در زمانی که از نظر سنی و رفتاری به بلوغ رسید به فوتبال اروپا برود.

رویاهای آرات در انگلیس و تیم لیورپول فعلا نیمه‌کاره مانده، اما از همین حالا هم برای پرورش یک ستاره جدید در فوتبال ایران می‌شود استارت زد. بی‌تردید تیم‌های نونهالان باشگاه‌های مختلف و مطرح ایران از همین حالا برای همکاری با آرات حسینی ابراز علاقه می‌کنند و باید دید در آینده خانواده‌اش و به خصوص پدر او چه سرنوشتی برای این پسر بااستعداد رقم می‌زنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.