خدا کند چهارشنبه خونی از بینی کسی نیاید!

تکرار نبرد آلومینیوم – نساجی در لیگ برتر و یک دنیا نگرانی

شهروندآنلاین: اگرچه در جریان فینال جام حذفی میان آلومینیوم و نساجی روی سکوهای ورزشگاه آزادی شاهد هیچ تنشی نبودیم و هواداران به بهترین شکل ممکن از تیم‌های خود حمایت و ورزشگاه را ترک کردند، اما درگیری‌های فیزیکی و لفظی پیش آمده میان کادر فنی دو تیم به کانون حواشی طی روزهای گذشته تبدیل شده است.

مصاحبه‌های مربیان دو تیم علیه یکدیگر بعد از بازی نیز ادامه یافت و باعث شد تا این موضوع به طرفداران دو تیم هم کشیده شود.

موضوعی که باعث نگرانی شدیدی شده است، تکرار دیدار آلومینیوم و نساجی در لیگ برتر در روز چهارشنبه هفته جاری است. در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر قرار است نساجی و آلومینیوم در اراک به مصاف همدیگر بروند و به همین خاطر فوتبالی‌ها امیدوارند اتفاق خاصی در آن بازی رخ ندهد.

تنش‌ میان مربیان دو تیم سبب شد تا برخی لیدرهای آلومینیوم در فضای مجازی استوری‌های تهدیدآمیز علیه ساکت الهامی، سرمربی تیم شمالی منتشر کنند. آنها در مطالب خود گفته بودند که در بازی چهارشنبه اقداماتی علیه الهامی و سایر اعضای تیم نساجی انجام خواهند داد و همین مساله موجب نگرانی شده است.

با توجه به اینکه احتمال می‌رود طرفداران نساجی نیز برای بازی چهارشنبه هرچند به تعداد محدود، راهی اراک شوند و در ورزشگاه این شهر حضور یابند، نگرانی‌ها بیشتر هم خواهد شد.

حالا نقش مسئولان امنیتی استان مرکزی و شهر اراک در بازی روز چهارشنبه بیشتر به چشم می‌آید و امیدواریم که آنها به بهترین شکل امنیت را در بازی چهارشنبه تامین کنند و اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ ندهد تا شاهد فوتبالی جذاب و خوب به دور از حواشی باشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.