شلیک آزمایشی موشک جدید مقاومت فلسطین

نیرو‌های مقاومت فلسطین بامداد امروز با شلیک موفق، یک موشک جدید آزمایش کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مقاومت فلسطین امروز از پرتاب آزمایشی یک موشک به سمت دریا خبرداد.

این عملیات آزمایشی به منظور ارتقای توان موشکی مقاومت انجام شده است. هنوز نوع و مشخصات این موشک اعلام نشده است.

تا این لحظه مقامات رژیم صهیونیستی نیز به شلیک این موشک واکنشی نشان نداده‌اند.

همچنین از سرزمین‌های اشغالی خبر می‌رسد بر اثر عملیات تیراندازی در شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری یک صهیونیست به هلاکت رسید. گردان‌های شهدای‌الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح مسئولیت این عملیات را در ارئیل به عهده گرفت.

سخنگوی جنبش حماس گفت: «عملیات قهرمانانه در نزدیکی شهرک صهیونیستی أرئیل که به کشته شدن نگهبان این شهرک منجر شد ‏تایید می‌کند که انقلاب و انتفاضه فلسطین در سراسر کرانه باختری رود اردن در حال شعله‌ور شدن است.»

جبهه مردمی آزادی فلسطین هم اعلام کرد اقدامات قهرمانانه فلسطینیان در میدان نبرد بهترین واکنش به جنایات رژیم اشغالگر است. جنبش مقاومت مردمی نیز این عملیات را نشان‌دهنده پیام مقاومت و پایداری در مقابل رژیم اشغالگر دانست.

همچنین خبر می‌رسد افراد مسلح به طرف خودرو‌های ارتش اشغالگر در شهر سلفیت تیراندازی کردند. شهردار سلفیت هم گفت صهیونیست‌ها با خاکریز ارتباط زمینی این شهر را از کرانه باختری جدا کرده و خط لوله آب را منفجر کردند. از سوی دیگر نیرو‌های اشغالگر به شهر‌های «کفر ثلث» و «سنیریا» در حومه قلقیلیه یورش بردند.

بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیستی یک فلسطینی در شرق قلقیلیه به شهادت رسید.

همچنین منابع محلی از تیراندازی به طرف نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در منطقه الجابریات و شهر برقین در غرب جنین خبر دادند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.