ستاره‌های بزرگ جهان به ایران می‌آیند

دو بازیکن مطرح والیبال دنیا در ترکیب پیکان به میدان خواهند رفت

شهروندآنلاین: مسابقات جام باشگاه‌های والیبال آسیا قرار است طی روزهای 24 تا 30 اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه پیکان در تهران برگزار شود. بر این اساس، پیکان که پرافتخارترین تیم والیبال آسیا محسوب می‌شود،‌ قصد دارد بعد از چند دوره ناکامی در کسب جام، تیمی قدرتمند ببندد و روانه مسابقات کند.

پیکان که در کنار شهداب یزد دو نماینده ایران در مسابقات آسیایی هستند، قصد دارد با تیمی مقتدر وارد رقابت‌ها شود و به همین خاطر جذب ستاره‌های مطرح والیبال دنیا در دستور کار خودروسازان قرار گرفته است.

چند روز قبل بود که پیکانی‌ها با سیدمحمد موسوی، ستاره سابق تیم ملی والیبال به توافق رسیدند و با او برای مسابقات آسیایی قرارداد بستند. حالا دو ستاره بزرگ والیبال دنیا مد نظر باشگاه پیکان قرار دارند و برای حضور آنها در ایران توافقاتی نیز حاصل شده است.

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی فرانسه و نمیر عبدالعزیز، بازیکن مطرح تیم ملی هند دو ستاره مد نظر پیکانی‌ها هستند که احتمالا طی روزهای آینده به ایران می‌آیند تا قراردادشان را با باشگاه تهرانی امضا کنند. این دو بازیکن که در عضویت تیم مودنای ایتالیا هستند، با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده‌اند.

درباره قرارداد انگاپت و عبدالعزیز که برای یک بازه زمانی کوتاه و فقط برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا امضا می‌شود، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده است. برخی از پرداخت مبالغ هنگفت توسط باشگاه پیکان به این دو ستاره والیبال دنیا نوشتند و انتقادهایی را درباره ریخت و پاش این باشگاه در بحث قهرمانی آسیا مطرح کردند.

به همین خاطر باشگاه پیکان اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: «با توجه به نزدیکی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در قالب قراردادهای خواهرخواندگی با باشگاه‌های بزرگ اروپا در نظر داریم از وجود چند بازیکن بزرگ و نامدار اروپایی در ترکیب تیم والیبال خود استفاده کنیم. این بازیکنان به واسطه عضویت در باشگاه‌های مورد تفاهم با پیکان و با طی کردن مراحل اداری جلب رضایت و به صورت قرضی راهی ایران خواهند شد و سپس به تیم خود برخواهند گشت. بدیهی است این نفرات برای حضور کوتاه‌مدت در ایران و بازی برای تیم والیبال پیکان هزینه‌ای در شأن نام خود و البته نه چندان چشمگیر دریافت خواهند کرد؛ هرچند که با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، هزینه استخدام این نفرات نیز از محل کمک‌های انجام شده و از طریق حمایت‌کننده‌های مالی پرداخت خواهد شد.»

باید منتظر ماند و دید شرایط برای حضور دو ستاره مطرح والیبال مهیا خواهد شد یا نه؛ بی‌تردید آمدن این دو بازیکن به ایران در روزهای برگزاری جام باشگاه‌های والیبال آسیا در به وجود آوردن فضای شور و نشاط کمک خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.