از تماشای فیلم غیراخلاقی در مجلس بریتانیا تا حکم زندان برای ستاره تنیس جهان

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ شنبه، 30 آوریل 2022

روزنامه‌های بریتانیایی در صفحه نخست خود به ماجرای نماینده‌ای پرداخته‌اند که در مجلس بریتانیا فیلم پورن تماشا می‌کرده است! هر چند حکم زندان ستاره سابق تنیس آلمان که ۶ قهرمانی گرند اسلم را هم در کارنامه ورزشی خود دارد، از تیررس این روزنامه‌ها دور نماند.

گاردین

چندین روزنامه بریتانیایی در صفحه نخست خود به تعلیق یک نماینده توری (حزب محافظه‌کار) از سوی پارلمان تمرکز کرده‌اند، به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه او به تماشای پورنوگرافی در مجلس عوام انگلیس پرداخته است. «نیل پریش، نماینده توری رو در رو با تحقیق و پرسش بر سر ادعاهای پورن» عنوان گزارش اصلی گاردین است. در این گزارش آمده: «نماینده ارشد محافظه‌کار به دلیل تماشای پورنوگرافی در مجلس عوام و پس از آنکه همکاران زن خشمگین، حزب حاکم  محافظه‌کار را مجبور به عمل کردند، تحت تحقیق و تفحص قرار دارد.»

(نیل پَریش، نماینده محافظه‌کار مجلس عوام بریتانیا سه‌شنبه هفته گذشته از سوی گروهی از نمایندگان زن محافظه‌کار در مجلس متهم شد که هنگام حضور در مجلس در گوشی تلفن همراهش مشغول تماشای فیلم پورن بوده است. در چند روز گذشته اقدام این نماینده 65 ساله مجلس، رسانه‌های انگلیس را به خود مشغول کرده است.»

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز در گزارش اصلی خود از نزدیک شدن اتحادیه اروپا به توافق درباره نفت روسیه و ناتوانی نیروهای روسی در شرق اوکراین گفته است. در گزارش آمده: «روز جمعه حمایت‌های غرب از اوکراین محکم شد، همزمان اتحادیه اروپا آماده شد تا تحریم نفت روسیه را تأیید کند و در این میان ارزیابی‌های تازه حاکی از آن است که هجوم ارتش روسیه به شرق اوکراین با تزلزل و ضعف و مقاومت سخت اوکراینی‌ها رو به رو شده است.»

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف  تصویر اصلی خود را به بوریس بکر، ستاره سابق تنیس آلمان که ۶ قهرمانی گرند اسلم را در کارنامه ورزشی خود دارد، اختصاص داده با این عنوان: «بکر مدتی را در زندان می‌گذراند». در توضیح آمده: «دادگاهی در لندن بوریس بکر را به دلیل پنهان کردن دارایی‌هایش، برای نپرداختن بدهی‌هایش، به دو سال و نیم زندان محکوم کرد.»

(بکر در سال ۲۰۱۷ اعلام ورشکستگی کرد و نتوانست بدهی‌هایش را پس دهد، اما بعد مشخص شد که صدها هزار پوند از حساب شخصی خود را به حساب‌های افراد دیگر واریز کرده است. او از سال ۲۰۱۲ در بریتانیا زندگی می‌کند.)

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.